فریادشیران: امتیاز گرفتن از کره غیرممکن نیست

۲۵خردادماه،

نادر فریادشیران که در جام ملت‌های ۱۹۹۶ مربی تیم ملی بود در مورد پیروزی ۶ بر ۲ ایران برابر کره در سال ۱۹۹۶، گفت: آن پیروزی خاطره‌انگیز بود. بازیکنان تیم ملی در آن زمان هیچ ادعایی نداشتند و همگی در خدمت تیم بودند. بازیکنان به دنبال مطرح کردن خود در میدان نبودند بلکه می‌خواستند تیم ملی مطرح شود. همگی یکدل و یکدست بودیم. کادر فنی هم مقررات شدیدی وضع کرده بود و بازیکنان به خوبی از مقرارت پیروی می‌کردند و این مسائل سبب شد یک برد تاریخی به دست آوریم.

به نقل از فارس، وی در مورد دیدار سه‌شنبه ایران و کره گفت: شرایط تیم ملی به گونه‌ای بود که پیش از آن هم می‌توانست صعود خود را به جام جهانی قطعی کند اما در نهایت بعد از ۶ امتیازی که از لبنان و قطر گرفتیم توانستیم دوباره سرنوشت را در دست خودمان بگیریم. بازی بسیار سختی در کره داریم اما گرفتن امتیاز یا حتی پیروزی برابر کره دور از دسترس و غیرممکن نخواهد بود.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۱۹۹۶ در مورد اینکه عملکرد کی‌روش را در تیم ملی چطور ارزیابی می‌کند، گفت:‌ کی‌روش دو سال سرمربی تیم ملی ایران بود و انتظار اهالی فوتبال این بود که او میانگین سنی تیم ملی را پایین بیاورد و خون تازه‌ای به فوتبال ایران تزریق کند. ایرادی که اکنون تیم ملی دارد میانگین سنی بالا به خصوص در خط هافبک است. اگر کی‌روش تیم ملی را به جام جهانی برد انتظار این است که بازیکنان جوان‌تری هم به تیم ملی دعوت شوند تا ما در آینده‌ تیم ملی جوان‌تری هم داشته باشیم البته قطعاً باید آماده‌ترین‌ها در تیم ملی حضور داشته باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.