فریبرز عرب نیا و سعید راد اسیر روئین تن شدند

۱۹اردیبهشت،

ناصر رویین تن تهیه کننده سریال «اسیر» از به پایان رسیدن پیش تولید مجموعه اش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛  این تهیه کننده  گفت: به تازگی مراحل پیش  تولید سریال «اسیر» به پایان رسید و قرار است خرداد ماه امسال برای تصویر برداری به مشهد برویم و پس از آنجا به کربلا و ترکیه سفر کنیم تا بخش هایی از مجموعه را نیز در آنجا بگیریم که فکر می کنم در کل تولید «اسیر» شش ماه بیشتر زمان نبرد . وی با بیان اینکه ساخت سریال «اسیر» به پیشنهاد شبکه دو انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در ابتدا طرح قصه را به شبکه دو ارائه دادیم و به دلیل اینکه کار مربوط به دفاع مقدس می شد شبکه دو پیشنهاد داد ساخت آن را آغاز کنیم.رویین تن در ادامه دربارهٔ داستان سریال «اسیر» افزود: موضوع دربارهٔ سلاح های شیمیایی رژیم بعثی صدام و اسرای ایرانی است که در مشهد نگهداری می شدند به همین خاطر قصه در شهر مشهد اتفاق می افتد. داستان «اسیر» دربارهٔ  یک بسیجی پاسدار است که به دلیل رشادت هایش در جبهه در یک عملیات ویژه انتخاب می شود.  
تهیه کننده سریال «اسیر» اعلام کرد: عرب نیا، راد، دکتر محمد صادقی، مهدی فقیه، رحیم نوروزی، حسام حصاری و رضا جوان از جمله بازیگرانی می باشند که حضورشان در «اسیر» قطعی شده است منتها اینکه بازیگر مشهدی هم داریم و گروهی ازبازیگران را نیز در نظر گرفتیم که هنوز حضورشان قطعی نشده است.  
سریال دفاع مقدسی «اسیر» به تهیه کنندگی ناصر رویین تن و کارگردانی و نویسندگی مهدی رضازاده به زودی در مشهد تولید می شود. دیگر عوامل که در ساخت این مجموعه همکاری دارند مشاوره کارگردان: جمال شورجه، مشاور نویسنده: ناصر هاشم زاده، مدیر تصویربرداری: ابراهیم رجبیان، مدیر تولید: سعید سرابی، طراح گریم: شاپور ترکمن سرابی، تدوین: امیر رضاچهارراهی، طراح صحنه: میرفخرایی، صدابردار: محمد مختاری، مسئول روابط عمومی پروژه: جواد اشک زری./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.