فرکی: از تیم نفت شناخت خوبی داریم

۱۲م آذر ،

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهارکرد: تیم ما در چند هفته اخیر هیچ شکستی نداشته است و بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی را دارند.

وی افزود: تیم ما برای ارایه‌ی یک بازی باکیفیت برابر نفت تهران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و امیدواریم در این آخرین بازی نیز بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم فولادخوزستان ادامه‌داد: از تیم نفت شناخت خوبی داریم و باتوجه به این شناخت می‌توانیم تدابیر تاکتیکی خوبی را برابر این تیم به اجرا درآوریم.

وی خاطرنشان‌کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست ولی من امیدوارم روند صعودی تیم‌مان همچنان ادامه داشته باشد و در این بازی خانگی بتوانیم با پیروزی خود دل هواداران را شاد کنیم.

فرکی تصریح‌کرد:‌ تیم نفت تهران نیز بدون شک برای کسب امتیاز به میدان می‌آید ولی ما نیز بازیکنان خود را از نظر روحی، روانی و فنی آماده کرده‌ایم و تا جایی که امکان داشته، شرایطی را فراهم کردیم که بازیکنان بعد از هفته‌ها نتایج مطلوب، دچار غرور نشوند.

وی اظهارکرد: امیدواریم همه چیز در مسیر عادی خود طی شود و جایی که شکست می‌خوریم ناامید نشویم و در جایی که پیروز می‌شویم، دچار غرور نشویم.

سرمربی تیم فولادخوزستان خطاب به هواداران تیمش گفت: از هواداران می‌خواهم اجازه دهند ما راه‌مان را همچنان با حوصله و صبوری ادامه دهیم و در این مسیر نیز از آن‌ها خواستاریم ما را همچنان مورد حمایت خود قرار دهند و مهم‌ترین بخش این حمایت، حضور آن‌ها در ورزشگاه است.

وی ادامه‌داد: برای ما جایگاه پایان فصل مهم است و امیدواریم که شادی واقعی مردم خوزستان را در پایان فصل نیز شاهد باشیم.

فرکی افزود: بعد از بازی با استقلال اولین چیزی که به فکرمان رسید این بود که بازیکنان خود را از به وجود آمدن غرور در آن‌ها فاصله دهیم و همچنان نیز روی این بخش کار می‌کنیم چون هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است و همچنان برای رسیدن به موفقیت باید این مسیر را طی کنیم.

وی تصریح‌کرد: تیم ما بازیکنان باتجربه‌ای دارد و تاکنون نیز تجربه‌ها‌ی خوبی را برای رویارویی برابر حریفان بزرگ کسب کرده‌اند ولی آن‌ها باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که بعد از زدن گل از هیجانات دور شوند و به حریف اجازه جبران گل خورده را ندهند.

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت:‌ ما نیز باید در تمرینات خود شرایطی را برای تیم ایجاد کنیم تا پس از گل بتوانیم چند دقیقه‌ای را برابر حریف ایستادگی کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.