فرکی: انتظار بیشتری از خودمان داشتیم

  حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار فردا برابر راه آهن گفت: در حال حاضر با کسب ۵ امتیاز در موقعیتی هستیم که یک مقدار از تیم‌های بالای جدول فاصله داریم. در این ۵ بازی فرصت‌های خوبی را از دست دادیم به خصوص مقابل سپاهان و مس.

سرمربی فولاد تاکید کرد: در دیدار برابر سایپا که به نسبت سال قبل تیمی بسیار بهتر شده به پیروزی رسیدیم و در دو دیدار خانه از خانه برابر داماش و آلومینیوم به تساوی رسیدیم تا در مجموع از ۵ بازی ابتدایی تنها ۵ امتیاز کسب کنیم. چیزی که انتظار ما خیلی بیشتر از آن بود.

وی افزود: فردا اولین بازی خود را در تهران برابر راه آهن برگزار می‌کنیم. سپس در اهواز به مصاف پرسپولیس می‌رویم و بعد از آن در تعطیلات ۱۶ روز لیگ زمان داریم که آن بخش از عملکردمان را که مورد رضایت نبوده بهتر کنیم.

فرکی عنوان کرد: راه آهن تیمی است که امسال همانند سال قبل کار را دیر شروع کرده اما توانسته ۶ امتیاز کسب کند. دو تیم شرایط نزدیکی به هم دارند. راه آهن دارای یک کادر فنی بسیار خوب با سرمربیگری علی دایی از مربیان خوب و کاربلد و توانای فوتبال ما است.

وی اظهار داشت: این تیم تاکنون عملکرد خوبی نسبت به سال قبل ارائه کرده است. در این رویارویی دو تیم دنبال ۳ امتیاز هستند و امیدواریم بتوانیم به پیروزی برسیم. راه آهن امسال تیم بسیار خوبی بسته و بازیکنان خوبی جذب کرده و نسبت به قبل قوی‌تر شده است.

سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه آیا در این دیدار بازیکنان محروم یا مصدومی دارند گفت: محروم و مصدوم نداریم و از تمام بازیکنانمان می‌توانیم استفاده کنیم.

فرکی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پس از حضور کی‌روش شاهد حضور مربیان پرتغالی در لیگ برتر ایران هستیم و آنها نتوانستند خوب نتیجه بگیرند و دلیل این موضوع را چه می‌بیند تصریح کرد: افراط و تفریط همیشه در فوتبال ما بوده و این حاکی از آن است که به تبعیت حضور سرمربی تیم ملی این فضا ایجاد شد که مربیان پرتغالی وارد فوتبال ما شوند. پرتغال در سطح دنیا دارای فوتبال صاحب نامی است و اینکه مربیان پرتغالی با این سابقه و کارنامه وارد فوتبال ما شدند جای خوشحالی دارد و می‌تواند نقش مهمی را در فوتبال ما ایفا کند.

وی یادآور شد: فضای فوتبال ما نسبت به جاهای دیگر متفاوت‌تر است. در فوتبال ما توجه به نتیجه گرایی نشان می‌دهد وقتی یک تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد عملکرد مربی خوب نبوده است اما دور اندیشی و استراتژی باعث می‌شود که منتظر بمانیم و ببینیم این مربیان با چه هدفی به فوتبال ما آمدند و چه برنامه‌ای را دنبال می‌کنند.

فرکی گفت: اگر قرار باشد مربیان با مبلغ گزاف به فوتبال ما بیایند و هدفی در پشت آن نباشد راه درستی را نرفته‌ایم. اگر اهداف تعریف شده باشد و اگر برای حضور مربی خارجی هزینه کنیم و بتوانیم از دانش او بهره ببریم مفید است. در غیر این صورت شاید با مربی ایرانی اتفاق بهتری می‌افتاد.

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.