فرکی: به جذب فرزاد حاتمی تمایل دارم

۲۷خردادماه،

  حسین فرکی اظهار کرد: دقیقا اطلاعی از وضعیت فرزاد حاتمی با باشگاه استقلال تهران ندارم ولی اگر مشکلی نباشد، تمایل داریم او را جذب کنیم و فعلا بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه دربارهٔ اردوی اول تیمش گفت: اولین اردوی آماده سازی تیم در بروجرد به پایان رسیده است و در حال حاضر نیز بازیکنان در اهواز می باشند تا اردوی بعدی آغاز شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد‌خوزستان اضافه‌کرد: در اردوی بروجرد با ۲۳ بازیکن تمرینات‌مان را آغاز کردیم و درنهایت یک بازی تدارکاتی با تیم شهرداری بروجرد انجام دادیم که خوب و راضی کننده بود. در این اردو اسماعیل شریفات به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ‌پا حضور نداشت.

وی درخصوص وضعیت آرش افشین نیز گفت: در این مورد صحبتی ندارم چرا که هر چه هست، خود افشین باید بگوید. من تا وقتی بازیکن نگرفته‌ام، منتظر او می‌مانم ولی اگر بازیکنانم را گرفتم دیگر دلیلی ندارد منتظر افشین باشم.

فرکی با بیان این که باشگاه به دنبال جذب دو بازیکن خارجی است، عنوان کرد: کارهای مقدماتی پیوستن این دو بازیکن نیز انجام شده است و در آینده نزدیک به تیم می پیوندند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم ملی در راه صعود به جام جهانی، به دیدار فردای ایران و کره جنوبی اشاره کرد و گفت: آرزوی من پیروزی ایران و صعود تیم به جام جهانی است و معتقدم اگر بازیکنان حساب شده بازی کنند، می‌توانیم موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد‌خوزستان تصریح کرد: جنگ روانی ای نیز که کره‌ای‌ها به راه انداختند، از حربه هایشان است ولی بازیکنان ما هوشیار خواهند بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.