فرکی: یک امتیاز از قم توشه خوبی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

 حسین فرکی پس از تساوی تیمش برابر صبا گفت: ما از این بازی هدف خاصی داشتیم و دنبال سه امتیاز بودیم ولی یک امتیاز هم از این بازی و در زمین صبا باارزش است. ما پیش‌بینی بازی سختی را داشتیم.

وی افزود: ما در نیمه اول نسبت iبه صبا عملکرد iبهتری داشتیم و دو بار iبه تیر دروازه صبا زدیم و می‌توانستیم مالک گل شویم. سعی نمودیم نیمه اول میانه میدان را در اختیار داشته باشیم و iبه دنبال ضربه زدن iبه صبا باشیم ولی متاسفانه شرایط فراهم نشد که ما گل برتری را بزنیم.

وی افزود: در نیمه دوم دو تیم حساب شده بازی نمودند و دو تیم دنبال اداره بازی بودند تا یک فرصت ضربه نهایی iبه حریف بزنند. متاسفانه موقعیت‌های ما یکی پس از دیگری از دست رفت. ضمن اینکه در آخرین دقایق بازی موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم. iبه هر حال صبا در نیمه دوم iبهتر از ما بود و iبه دنبال ارسال از کناره‌ها بود که تیم ما هوشیارتر عمل نمود و در آینده مشخص می‌شود که یک امتیاز چقدر iبه نفع ما همه می‌شود. با توجه iبه تعطیلی لیگ تا دوشنبه تمرین‌هایمان را تعطیل نمودیم و بعد از دوشنبه تمرین‌ها را پیگیری می‌کنیم و دنبال بازیکنی هستیم که با شرایط تیم ما همخوانی داشته باشد و ضعفهای ما را پوشش دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.