فرکی: کار ساده‌ای برابر پرسپولیس نداریم

۰۹ام بهمن ،

حسین فرکی دربارهٔ دیدار این هفته تیمش برابر پرسپولیس گفت: در بازی برگشت مهمان پرسپولیس هستیم و برابر تیمی بازی می‌کنیم که اعتقاد دارم همیشه دارای اسم بزرگ و هواداران خوبی است. این تیم موقعیت خوبی در کشور دارد. همچنین مقابل تیمی بازی می‌کنیم که چه در قبل و چه حال ملی‌پوشان زیادی را در خود جای داده است. امیدوارم بازی قشنگی از کار دربیاید.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: کار ساده‌ای برابر پرسپولیس نداریم اما بازیکنان ما این شرایط را پیش از ین هم تجربه کرده‌اند. آنها در ورزشگاه آزادی، اهواز و اصفهان با تیم‌های بزرگی بازی کرده و پیروز شده‌اند. امیدوارم یک بار دیگر خاطره خوب پیروزی برابر یک تیم بزرگ را در آزادی کسب کنیم. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس برای ما قابل احترام می باشند و این تیم پس از تغییراتی که داشته شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. در پرسپولیس رفاقت و همدلی بیشتر شده و این تیم ۷ هفته است که رنگ باخت را ندیده.

فرکی افزود: آمادگی کامل داریم که برابر پرسپولیس بازی زیبایی انجام دهیم و دوست داریم که تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند. همچنین دوست داریم نتیجه این بازی به سود ما باشد و بتوانیم هر سه امتیاز را بگیریم هرچند اگر موفق به این کار نشدیم ترجیح می‌دهیم که حداقل، با امتیاز تهران را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در ادامه به جایگاه پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ اشاره و خاطرنشان کرد: معتقدم که جایگاه پرسپولیس با توجه به آن‌چه دربارهٔ این تیم گفتم جایی نیست که الان در آن حضور دارد اما به هر حال فوتبال با همین چیزها قشنگ می‌شود. فرصت‌هایی که پرسپولیس در طول فصل از دست داد، سبب شد که به اینجا برسد.

فرکی همچنین با بیان این‌که تیمش برای بازی با پرسپولیس محروم ندارد، گفت: یکی دو بازیکن ما مصدوم می باشند که اگر اجازه دهید اسامی آنها را بازگو نمی‌کنم چون ممکن است با تلاش پزشکان به بازی برسند.

وی همچنین دربارهٔ رکورد شکست‌ناپذیری تیمش پس از ۱۵ هفته در لیگ برتر گفت: این رکورد به تلاش بازیکنان مربوط می‌شود و این بازیکنان بودند که این شرایط را به وجود آوردند و من همین جا از آن‌ها تشکر می‌کنم اما باید بدانیم که به دلیل ۱۵ هفته نباختن به ما امتیاز نمی‌دهند ولی این مسئله انگیزه ما را بالا نگه داشته است. اولویت ما این است که در مقابل هر حریفی که قرار می‌گیریم بازی باکیفیتی ارائه دهیم چون بازی کردن برابر همه تیم‌ها در نیم فصل دوم سخت است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.