فرکی:در کنار هواداران‌ اولین پیروزی آسیایی را جشن می‌گیریم/تیم گینه نشان داد کار سختی در برزیل داریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید تعطیلی بلند مدت لیگ برتر به ضرر بعضی از تیم‌ها تمام خواهد شد.

به گزارش ممتاز؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز میزبان الفتح خواهد بود. نماینده اهواز که در بازی اول خود با تساوی برابر الجیش یک امتیاز ارزشمند را در قطر به دست آورد، حالا با حمایت هوادارانش به دنبال اولین پیروزی آسیایی خود است. حسین فرکی سرمربی فولاد در مورد این دیدار به خبرآنلاین گفت: «ما اولین بازی‌ آسیایی خود را با تساوی پشت سر گذاشتیم و به نظرم امتیاز ارزشمندی را در قطر به دست آوردیم. حالا باید در اولین بازی خانگی به مصاف نماینده عربستان برویم و به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه هستیم. امیدوارم بازی خوبی را مقابل هوادارانمان به نمایش بگذاریم و با کسب هر ۳ امتیاز آنها را خوشحال کنیم.»

او ادامه داد: «برابر الفتح چهار بازیکن مصدوم داریم اما این فرصت خوبی برای بقیه بازیکنان است. امیدوارم بازیکنان جایگزین در این بازی خودشان را نشان دهند.»

فرکی با بیان اینکه تعطیلی بلند مدت لیگ برتر به بعضی از تیم ها ضربه می زند، گفت: «این تعطیلی فرصت خوبی برای نمایندگان ایران در آسیاست که با تمرکز بیشتری تمرینات خود را دنبال کنند. از طرفی این مسئله به ضرر بعضی از تیم ها تمام خواهد شد چرا که از شرایط بازی دور می شوند. به هر حال سه هفته پایانی لیگ از حساسیت بالایی برخوردار است و امیدوارم این تعطیلی باعث افت مسابقات نشود.»

مربی سابق تیم ملی در پایان در مورد دیدار تدارکاتی ایران و گینه گفت: «این بازی فرصت خوبی بود که ملی پوشان ما بعد از مدت ها در کنار هم باشند و تمرینات جدی را پشت سر بگذارند. تیم ملی گینه نشان داد که ما در جام جهانی کار سختی پیش رو داریم و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. هر چند ملی پوشان در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در نیمه دوم هم به پیروزی رسیدند. شاید این باخت باعث شود که در آستانه جام جهانی مسئولان توجه بیشتری به تیم ملی داشته باشند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.