فرکی: برای حفظ صدرنشینی سه امتیاز را می‌خواهیم/ امیدوارم امسال اتفاقات به ما لطمه نزند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید از تیم راه آهن شناخت خوبی دارد.

به گزارش ممتاز؛ حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن سورینت حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «راه‌آهن یکی از تیم‌های ریشه دار و قدیمی فوتبال کشور است، در حال حاضر هم ساختار این تیم دچار تحول شده و با انگیزه متفاوت و هدف مشخصی وارد مسابقات شده اند. طبق ابراهیم زاده دوست خوبم این تیم به دنبال کسب سهمیه آسیایی می باشند.»

او ادامه داد: «ما هم در مقابل راه آهن، اهداف خاص خودمان را داریم. سال قبل به عنوان چهارمی رسیدیم و سهمیه حضور در پلی آف آسیا را به دست آوردیم. در حال حاضر هم هدف ما کمتر از آن نیست. چه بسا شرایط تیم ما بهتر شده و همانطور که می دانید بعد از گذشت چهار هفته‌ با کسب ۹ امتیاز به همراه استقلال در بالای جدول قرار داریم.»

سرمربی فوتبال خوزستان همچنین با اشاره به این که تیم راه آهن را به خوبی می‌شناسد، گفت: «حریف را به خوبی می شناسیم و می دانیم که کادر فنی راه آهن نسبت به سال قبل تغییرات بسیاری داشته، همچنین ۵۰ درصد بازیکنان این تیم هم تغییر کرده اند. اینکه بازیکنان با کیفیت و با تکنیکی در هر دو تیم حضور دارند، نوید یک بازی خوب را برای فردا می‌دهد.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «در این دیدار هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز پا به میدان می گذارند. ما برای تدام حضور در صدر جدول و راه‌آهن هم برای جبران شکست هفته‌ قبل به فکر پیروزی است. امیدوارم در پایان برنده این بازی ما باشیم.»

فرکی در پایان این نشست خبری در پاسخ به این سوال که چه تدابیری برای ادامه روند‌های موفقیت‌های فولاد و حفظ جایگاه اول در نظر گرفته، گفت: «حفظ این روند بستگی به خودمان دارد، البته  در این میان عملکرد باشگاه، کادر فنی و بازیکنان هم مهم است.ما در فصل قبل بسیار پر و افت خبز بودیم اما در نهایت به مقام چهارم رسیدیم. در این فصل هم آغاز خوبی داشتیم اما این چیزی نیست که به آن راضی شویم. در نهایت امیدوارم امسال اتفاقات به ما لطمه نزند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.