فرکی: بردن سپاهان یک هویت است/ پول بسیار به استقلال و پرسپولیس ضربه می‌زند

۹ م دیماه ،

02-44.jpg

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: علاقه داریم در بازی فردا فوتبالی لذت‌بخش ارائه دهیم زیرا بردن سپاهان یک هویت است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: برای بازی فردا برابر سپاهان انگیزه بالایی داریم. تیم ما نسبت به بازی قبل در جام حذفی تغییر کرده است و قصد داریم سنت‌شکنی کرده و کاری که در سال قبل با نفت تهران برابر سپاهان انجام دادیم، با فولاد نیز انجام دهیم.

وی ادامه داد: بردن سپاهان هویت است و ما هم قصد داریم با به نمایش گذاشتن یک بازی خوب و منطقی این تیم را در اصفهان شکست دهیم.

فرکی در پاسخ به این سوال که کدام تیم در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته است، گفت: فکر می‌کنم استقلال بهترین عملکرد را داشته است. همچنین سپاهان در نیم فصل اول کمبودهایی داشت که توانست آن‌ها رفع کند و این دو تیم همراه با تراکتورسازی تبریز شرایط و شانس قهرمانی دارند.

سرمربی تیم اهوازی دربارهٔ نقل و انتقالات تیم فولاد بیان کرد: ما نتوانستیم در فصل نقل و انتقالات کار خاصی انجام دهیم. علاوه بر اینکه هم‌اکنون یک جای خالی برای یک بازیکن خارجی نیز داریم اما با این وجود به دنبال رقابت با دیگر تیم‌های مدعی هستیم. همچنین ملوان بندر انزلی نیز تیم قابل احترامی است که می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند.

فرکی درخصوص بودجه‌های کلان که در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار دارد عنوان کرد: پول‌های بسیار برای این دو تیم حاشیه‌هایی ایجاد کرده و این حاشیه‌ها به این دو تیم ضربه می‌زند و این فرصت خوبی است که تیم‌هایی مانند سپاهان و تراکتور در آشفته بازار این دو تیم نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی‌های بیش از حد در لیگ برتر ایران سبب بروز مشکلاتی می‌شود اظهار کرد: بازیکنان عمدتا علاقه دارند به تیم‌های عالی جذب شوند و تیم‌های متوسط و ضعیف در این خصوص ضربه می‌خورند و بازیکنان خوب خود را از دست می‌دهند. مانند ملوان و فولاد که سرشان بی‌کلاه مانده است.

سرمربی فولاد پیرامون یکی دیگر از مشکلات نقل و انتقالات سال جاری خاطرنشان کرد: همزمانی جام حذفی با نقل و انتقالات سبب شد تمرکز بسیاری از تیم‌ها از جمله فولاد خوزستان بر هم بریزد.

فرکی در پاسخ به این سوال که سپاهان و فولاد دو تیم شهرستانی بوده‌اند که توانستند قهرمان لیگ برتر شوند و چرا فولاد مانند سپاهان این روند را ادامه نداد، گفت: بحث مدیریت سپاهان و فولاد اهمیت بسیاری دارد. سپاهان توانست این قهرمانی را تداوم بخشد اما سبب قهرمان نشدن فولاد در سال‌های بعد را باید از مدیریت باشگاه‌ خواست اما فولاد این پتانسیل را دارد که در جایگاه‌های برتر قرار گیرد.

وی پیرامون قهرمان لیگ برتر گفت: من فکر می‌کنم قهرمانی به هفته‌های آخر موکول شود. معتقدم تیم‌های سقوط کننده زودتر از قهرمان مشخص خواهند شد. ما هم قصد داریم که سهمیه آسیا کسب کرده و در جایگاه‌های برتر باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در بازی فردا برابر سپاهان اصلا به فکر بازی تدافعی نیستیم و علاقه داریم فوتبالی لذت‌بخش ارائه کرده تا تماشاچیان لذت ببرند و با این کار در مسیر موفقیت قرار گیریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.