فرکی: بعد از لیگ دربارهٔ‌ی آینده تصمیم می‌گیرم/ استقلال،‌ تیم ملی است

۱۴اردیبهشت،

Mona Hoobehfekr (4 of 14)-1.jpg

سرمربی تیم فوتبال فولاد‌خوزستان گفت: استقلال در واقع یک تیم‌ملی است و ۹۰ درصد بازیکنان این تیم یا اکنون عضو تیم‌ملی می باشند یا در قبل ملی‌پوش بوده‌اند. با این وجود ما برای پیروزی در این بازی آماده‌ایم.

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان اظهارکرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و تمرینات‌ را مرتب دنبال می‌کنیم و هوای بارانی اهواز هم کیفیت تمرینات را بالا برده است و آماده‌ایم مقابل استقلال به پیروزی برسیم.

وی ادامه‌داد: استقلال تیم خوبی است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد و به هر حال بازی مقابل این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

سرمربی فولاد‌خوزستان اضافه‌ کرد: ما در دور رفت این تیم را شکست دادیم ولی به هیچ وجه تمرکزمان روی آ‌ن دیدار نخواهد بود چرا که دیدار رفت با برگشت تفاوت دارد. در آن دیدار نتیجه بازی برای دو تیم مانند این بازی بسیار تاثیر‌گذار نبود.

وی افزود: امیدوارم در روز بازی تماشاگران شاهد یک دیدار خوب باشند و ما نیز اگر می‌خواهیم امیدوار به کسب سهمیه آسیا باشیم، باید حواس‌مان هم به بازی خودمان و هم دیدار سپاهان و پرسپولیس در جام‌حذفی و تراکتورسازی در لیگ باشد.

فرکی بیان‌کرد: این اواخر فرصت‌های خوبی داشتیم که از دست رفت. آن هم به سبب برنامه‌ریزی اشتباه سازمان لیگ بود که به خاطر وقفه‌های لیگ به ما لطمه زد.

وی ادامه‌داد: بعضی از تیم‌ها هر ۴۲ روز یک بار، یک بازی انجام می‌دهند و بعضی دیگر مانند استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مرتب بازی می‌کنند و این سبب می‌شود که آن‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد‌خوزستان گفت: خوشبختانه ما برای این دیدار محروم و مصدومی نداریم و با تمام نفرات به مصاف استقلال می‌رویم.

وی درخصوص پیشنهاد چند تیم به وی برای فصل آینده رقابت‌ها بیان‌کرد: از چند تیم پیشنهاد دریافت کرده‌ام ولی جوابی به آن‌ها نداده‌ام و دربارهٔ ماندنم در فولاد نیز بعد از پایان دیدارهای‌مان با مسوولان باشگاه صحبت خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۸ روز یکشنبه (۱۵ اردیبهشت‌ماه) در ورزشگاه تختی اهواز به دیدار استقلال تهران می‌رود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.