فرکی: مقابل پرسپولیس هجومی بازی می‌کنیم / ادعای قهرمانی نداریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی فولاد می‌گوید تیمش در بازی با پرسپولیس، هجومی بازی می‌کند.

به گزارش ممتاز؛ حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «پرسپولیس قبل از دربی به مصاف ما می‌آید که این نشان دهنده اهمیت مسابقه است. امیدوارم هر دو تیم فوتبال تهاجمی را ارائه کنند. هر دو تیم سه امتیاز را می‌خواهند. ما به فکر ادامه صدرنشینی هستیم و پرسپولیس می‌خواهد شرایط خوبی قبل از دربی برای خود فراهم کند. بچه‌های تیم من از صدرنشینی مغرور نمی‌شوند. توان تیمی فولاد اگر از پرسپولیس بالاتر نباشد، پایین‌تر هم نیست. ما دفاعی بازی نخواهیم کرد. ما ادعای قهرمانی نداریم، اما ناامید هم نیستیم که از سال قبل نتایج بهتری بگیریم.»
او در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها هم گفت: «در فوتبال ما اتفاقات بسیاری رخ می‌دهد. نمی‌دانم این تصمیم اشتباه است یا درست. با این اتفاق، حق یک عده گرفته و به عده دیگر داده می‌شود. در پایان فصل، همین یک امتیاز منجر به قهرمانی یا سقوط یک تیم می‌شود. به نظرم حق باشگاه‌ها نباید گرفته شود. باید فرهنگ‌سازی کنیم.»
فرکی در مورد لغو اردوهای تیم ملی هم گفت: «اردوها برای تیم ملی مفید می باشند. البته این موضوع در حیطه اختیارات من نیست اما این موضوع نباید به لیگ لطمه بزند. امیدوارم از این به بعد اردوهای تیم ملی لغو نشود تا در جام جهانی موفق شویم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.