فرکی: نفتی‌ها زور گل زدن به ما را نداشتند/ برای رسیدن به قهرمانی باید صبور باشیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی فولاد خوزستان می گوید به قهرمانی تیمش در لیگ برتر امیدوار است.

به گزارش ممتاز؛ حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی تیمش برابر نفته تهران در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «این بازی بین دو تیم دوم و سوم جدول برگزار شد و می دانستیم که یک دیدار سخت را پیش رو داریم. پیش بینی می شد که حساسیت بازی روی عملکرد بازیکنان تاثیرگزار باشد اما دو تیم بازی روان و جانداری را ارائه دادند و برای کسب هر سه امتیاز جنگیدند.»

او ادامه داد:‌ »ما در نیمه نخست به هدفمان رسیدیم و دروازه حریف را باز کردیم اما در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کردیم. به نظر من می توانستیم با زدن سه گل کار را در همان نیمه اول تمام کنیم. همانطور که دیدید در خانه حریف بازی خوب و تهاجمی را ارائه دادیم و می توانستیم پیروزی شویم.»

فرکی در مورد تیم نفت تهران گفت: «این تیم بدون دلیل این جایگاه را به خود اختصاص نداده. آنها در این فصل برابر مدعیان پیروزی شده اند و امتیازات کمی را از دست داده اند. با این حال برابر آنها خوب ظاهر شدیم و اجازه کنترل بازی به آنها ندادیم. آنها زور گل زدن به ما را نداشتند و موقعیت چندانی هم خلق نکردند. از اینکه با دست پر به اهواز برمی گردیم خوشحالم. این یک امتیاز هم در پایان فصل به ما کمک می کند.»

سرمربی فولاد با بیان اینکه هدف اصلی تیمش قهرمانی است، گفت: «توانایی قهرمان شدن را داریم. باید با قهرمانی مردم خوزستان را خوشحال کنیم. در غیر اینصورت هم مثل فصل گذشته حداقل جواز حضور در بازیهای آسیایی را می گیریم. برای قهرمانی باید با حوصله باشیم و برابر استقلال و تراکتور پیروزی شویم.»

فرکی در پایان اعلام کرد که مخالف تعویق بازی فولاد و استقلال نبوده است: «من می گویم باید منافع تیم من هم لحاظ شود. به هر حال استقلال و ما نمایندگان ایران در آسیا هستیم و باید با ما همکاری شود.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.