فرگوسن:فردیناندبه تیم ملی انگلیس برنمی‌گردد

رسانه‌های انگلیسی به دنبال خداحافظی ناگهانی جان تری از تیم ملی فوتبال این کشور عنوان کرده بودند، ریو فردیناند به تیم ملی بازخواهد گشت. سرمربی منچستریونایتد درباره احتمال بازگشت فردیناند به تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: “فکر نمی‌کنم ریو به تیم ملی فرا خوانده شود. روی هاجسون تصمیمش را برای جام ملت‌های اروپا گرفت و آن را تغییر نخواهد داد.”

به گزارش ایسنا،روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس مدافع یونایتدها را پیش از شروع رقابت‌ها در تابستان گذشته در اوکراین و لهستان از همراهی تیم ملی محروم کرد. رسانه‌های انگلیسی در واکنش به تصمیم هاجسون اعلام کرده بودند که این تصمیم به رابطه بد تری و فردیناند، مدافعان میانی چلسی و منچستریونایتد بازمی‌گردد.

کاپیتان آبی‌های لندن به تازگی از سوی دادگاهی که به اتهام توهین‌های نژادپرستانه تری به برادر کوچک‌تر ریو فردیناند رسیدگی می‌کرد، تبرئه شد. این در حالی است که اتحادیه فوتبال انگلیس تری را به خاطر همین اتهام به پرداخت جریمه ۲۸۰ هزار یورویی و محرومیت چهار جلسه‌ای از همراهی تیمش محکوم کرد.

فرگوسن همچنین گفته است: “چنانچه هاجسون نظرش را عوض کند، آن وقت دست ریو خواهد بود که دوباره برای انگلیس بازی کند یا نه. نمی‌دانم آیا می‌خواهد این کار را کند یا نه. هنوز این سوال را از او نپرسیده‌ام.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.