فرگوسن: فقط خودمان مقصر بودیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

دو تیم چلسی و منچستر یونایتد انگلیس شب قبل در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس iبه مصاف هم رفتند و چلسی موفق شد در وقت‌های اضافه با نتیجه ۵ بر ۴ iبه برتری برسد تا سرالکس فرگوسن نانی را مقصر شکست تیمش مقابل چلسی بداند.

تیم میهمان ۳ بار پیش افتاد و تا پایان ۹۰ دقیقه معمول بازی با نتیجه ۳ بر ۲ برنده بود اما نانی توپ را از دست داد و سبب شد تا چلسی مالک یک موقعیت پنالتی شود که ازرد در دقیقه ۹۴ با گل نمودن این توپ بازی را iبه تساوی کشاند.

سرمربی منچستریونایتد در این باره اظهار داشت: در حالی که کنترل کامل بازی را در دست داشتیم و فوتبال بسیار خوبی از خود iبه نمایش گذاشته بودیم، توپ را از دست دادیم تا سومین گل را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: همه آنچه که در لحظات آخر نیاز داشتیم این بود که مالکیت توپ را حفظ کنیم. نانی تصمیم گرفت تا تلاش کند و یکی از بازیکنان را جا بگذارد که توپ را از دست داد و سپس یک ضربه پنالتی برای حریف پیش آمد. نمی‌دانم که پنالتی صحیح بود یا خیر.

فرگوسن خاطرنشان نمود: نانی باتجربه است؛ او بازیکنی است که دوست دارد دیگران را مغلوب کند اما در این شرایط اگر او توپ را در نقطه کرنر حفظ می‌کرد، بازی iبه پایان می‌رسید.

سرمربی منچستر باوجود این شکست ناامید نماینده iبه تمجید از عملکرد بازیکنانش iبه خصوص رایان گیگز که دوبار برای تیمش گلزنی نمود، پرداخت.

وی در این باره گفت: فکر می‌کنم خیلی جاها فوق‌العاده کار نمودیم. رایان گیگز در سن ۳۹ سالگی بازیکنی است که توانایی باور نکردنی در ۱۲۰ دقیقه بازی نمودن در زمین دارد. او در زمین برای همه از جمله بازیکنان چلسی الگو بود.

سرالکس فرگوسن تأکید نمود: ناامیدکننده است. مجبور بودیم روی مدافعان میانی جوانمان ریسک کنیم. کار راحتی نیست، همیشه می‌توانید با مهاجمان جوان در بازی‌هایی iبه این مهمی بازی کنید اما بازی با مدافعان جوان در خارج از خانه می‌تواند شب سختی برای آنها باشد که دیشب همین‌طور بود.

وی ادامه داد: کنترل بازی را در دست داشتیم؛ آنها حملات زیادی ترتیب دادند اما هیچ موقعیت گلی دروازه ما را تهدید نکرد و ضدحملات ما واقعا خوب بودند.

سرمربی منچستر اشاره نمود: اگر بازی در پایان با پیروزی ۳ بر ۲ iبه سود ما iبه پایان نرسید، فقط خودمان را مقصر این شکست می‌دانیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.