فریادهای تنهایی عماد افروغ + قبل و بعد از نمایندگی

۱۳م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، افروغ دربارهٔ این کتاب گفت: بعد از خواندن کتاب «نوشتم تا بماند»؛ خاطرات آیت الله جمی، تصمیم به نوشتن خاطراتم گرفتم و این هم به خاطر مسائلی بود که در یک سال قبل برایم اتفاق افتاد. در این کتاب علاوه بر خاطرات روزنوشتم، تأملات فلسفی و سیاسی خودم را هم نوشته‌ام. چرا که یادداشت‌های روزانه که صرفا خاطره نگاری نیستند و شامل یادداشت‌هایی فلسفی، سیاسی و ادبی هم می‌شوند. پارسال کتاب‌های فلسفی بسیاری خوانم، به طور مثال «هستی در اندیشه فیلسوفان» و «تاریخچه فلسفه اخلاق». حین خواندن این کتاب‌ها، مسائلی که در ذهنم نقش می‌بست را هم می‌نوشتم و به این خاطرات اضافه کردم. یا اگر مطبوعات می‌خواستند با من مصاحبه‌ای انجام دهند تفکراتم دربارهٔ آن موضوع را هم به کتاب اضافه کردم. البته این خاطرات خالی از حالات روحی و عاطفی‌ام هم نیست.

این نویسنده دربارهٔ طول دوره زمانی این خاطرات هم گفت: خاطرات این کتاب از مهر ۹۰ تا مهر ۹۱ یعنی یک سال خاطراتم را شامل می‌شود که به صورت روزنوشت نگاشته‌ام.

افروغ همچنین با بیان اینکه تعداد صفحات این کتاب احتمالا حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ صفحه می‌شود، اضافه کرد: اخیرا در حال جمع آوری اظهار نظرها و مواضعی که از من چاپ شده هستم. مواضعی که پیش از نمایندگی داشتم. کتابی با عنوان قبل از نمایندگی، حین نمایندگی و بعد از نمایندگی.

«انقلاب اسلامی و مبانی باز تولید آن»، «حقوق شهروندی و عدالت»، «هویت ایرانی و حقوق فرهنگی»، «محتوا گرایی و تولید علم»، «ما و جهانی شدن»، «مناقشه حق و مصلحت و بن بست جنبش دانشجویی» و …عنوان بعضی از آثار عماد افروغ در سوره مهر است.
 

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.