فریبا:استقلال برای صعود از گروهش باید العین را ببرد/ استقلال علاوه بر حمله، مراقب خط دفاعش هم باشد

۲۳م اسفند ،

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی های رفت و برگشت همیشه سخت است و استقلال برای صعود از گروهش باید العین امارات را در تهران ببرد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: استقلال در آستانه بازی با العین امارات شرایط خوبی از نظر روحی و جسمی دارد. به هر حال تیمی که ۵۰ دقیقه مقابل تراکتورسازی تبریز ۱۰ نفره بازی می کند و می برد یعنی اینکه هم از نظر بدنی آماده است و هم به لحاظ روحی شرایط خوبی دارد. من بازی های العین را امسال ندیدم اما العین پارسال تیم بسیار خوبی بود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بازی های رفت و برگشت همیشه سخت است و استقلال برای صعود از گروهش در این بازی صد در صد به پیروزی نیاز دارد چون اگر در تهران نبرد، در بازی برگشت کارش بسیار سخت می گردد.

وی در مورد هدف العین امارات در دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: العین می داند با تیمی بازی می کند که ۲ بار قهرمان آسیا شده و طرفداران پرشور بسیاری دارد. استقلال در آسیا اعتبار بسیار بالایی دارد و العین به احتمال بسیار در آزادی کارش را با احتیاط آغاز می کند و بسته بازی خواهد کرد تا گل نخورد و استقلال اگر در ۲۵ دقیقه اول گل بزند،‌کارش راحت تر می گردد چون العین برای جبران جلو خواهد کشید و استقلال می تواند از دفاع باز آنها استفاده کند و نتیجه بگیرد.

فریبا ادامه داد: العین را پارسال به خوبی دیدم و آنالیز کردم.آنها یک تیم سرعتی بودند که در ضد حملات بسیار خوب عمل می کردند و از کوچک ترین فرصت برای ضربه زدن به حریف استفاده می کردند.استقلال همانطور که حمله می کند تا دروازه حریف را باز کند، باید مراقب خط دفاع خودش هم باشد تا اسیر ضد حملات العین نشود. العین بازیکنان سرعتی بسیار خوبی دارد که می توانند در ضد حملات بسیار خطرناک باشند.

وی در مورد شیوه بازی استقلال در این دیدار اظهار داشت: در تمام بازی ها مهم ترین خط به نظر من خط هافبک است چون تمام اتفاقات وسط زمین می افتد. فکر می کنم بازیکنانی که امسال استقلال در خط هافبک دارد،خیلی سرحال و آماده اند.

جواد نکونام، ساموئل و سیاوش اکبرپور بسیار خوب می باشند و مجتبی جباری هم با آمادگی بالا و قدرت بازیسازی که دارد، می تواند به استقلال کمک کند.در خط حمله هم می گردد با ۲ مهاجم بازی کنند.فرزاد حاتمی با توجه به قدرت سرزنی و فرهاد مجیدی با استفاده از تجربه بالایی که دارد، می توانند به استقلال بسیار کمک کنند تا مقابل العین موفق شود و نتیجه بگیرد.

البته استقلال در این بازی به فاکتور سرعت هم نیاز دارد و بازیکنی مثل آرش برهانی می تواند مؤثر و مفید باشد چون تیم های عربی در خط دفاع کند می باشند و از نظر سرعت مشکل دارند و آسیب پذیر می باشند و یک مهاجم سرعتی مثل برهانی که چارچوب دروازه هم خوبی می شناسد، می تواند برای استقلال در چنین دیدارهایی مفید باشد.

فریبا در پایان گفت: شک نکنید که هواداران استقلال برای حمایت از تیم محبوبشان مقابل العین به استادیوم آزادی می آیند و از استقلال حمایت خواهند کرد.هواداران همیشه حامی استقلال بوده و می باشند و از اهمیت این بازی ها به خوبی اطلاع دارند .استقلال هر وقت نیاز داشته باشد،مردم می آیند و کمک می کنند و مثل همیشه کنار تیم می باشند.حضور هواداران در این دیدارها بسیار مهم است و کمک بسیاری به تیم می کند چون در کشورهای عربی نهایتا ۱۰۰۰ نفر به استادیوم می روند و حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر ایرانی، حریف را تخریب روحی کرده و به استقلال کمک می کند تا بهتر بازی کند و نتیجه بگیرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.