فریبرز مرادی همه را به استادیوم آزادی دعوت کرد

 بازیکنان پرسپولیس امروز با در دست داشتن تصاویری از پیشکسوتان تاریخ باشگاه که دار فانی را وداع گفته اند، وارد زمین خواهند شد. در پی پیشنهاد مجتبی محرمی مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطر فریبرز مرادی مدافع پرسپولیس در دهه شصت و همچنین موافقت مسئولان باشگاه با این پیشنهاد مقرر شده بود بازیکنان پرسپولیس با در دست داشتن عکس فریبرز مرادی وارد زمین شوند. در همین راستا شب گذشته تصویر فریبرز مرادی از سوی مسئولان روابط عمومی باشگاه در اختیار سرپرست تیم قرار گرفت.

مهدی مهدوی کیا و علی کریمی وقتی عکس فریبرز مرادی را دیدند از خصوصیات اخلاقی و فنی این بازیکن فقید یاد کرده و پیشنهاد دادند در صورت امکان تصاویر همه پیشکسوتان تاریخ باشگاه که دار فانی را وداع گفته اند تهیه شود تا در داربی ۷۵ یادی از آنها شود.

بر همین اساس سعید شیرینی سرپرست تیم در گفتگو با مسئولان روابط عمومی باشگاه خواستار تهیه هر چه سریعتر این تصاویر شد.

طبق برنامه ریزی به عمل آمده بازیکنان پرسپولیس امروز با در دست داشتن عکس هایی از امیر مسعود برومند اولین سرپرست تاریخ پرسپولیس و یکی از بنیانگذاران باشگاه، پرویز دهداری، منصور امیرآصفی و حسین فکری سرمربیان سابق پرسپولیس، حمید شیرزادگان، محراب شاهرخی، صفر ایرانپاک و ایرج سلیمانی از بازیکنان دهه پنجاه و مجید سبزی و فریبرز مرادی از بازیکنان دهه شصت به میدان می روند.

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.