فریدون آسرایی دوباره عاشقانه می خواند

۲۴ شهریور ماه در تهران

موسیقی ایرانیان – سمیه ملک: کنسرت فریدون آسرایی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران،  ۲۴ شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران برگزار خواهد شد، این خواننده قصد دارد در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های گذشته خود به همراه قطعاتی از آلبوم اخیرش «خاطرات گمشده» را به اجرا بگذارد، برنامه ای که انتظار می رود یکی از موفق ترین اجراهای فریدون آسرایی به شمار رود، خبرنگار موسیقی ایرانیان به همین بهانه و طی تماسی با آسرایی از برنامه های آتی وی پرسید.

اجرای متفاوت و رمانتیک

فضای کنسرت فضایی بسیار آرامش بخش و عاشقانه خواهد داشت که بینندگان در طول برنامه با دیدن اجرا از حسی مطلوب برخوردار می شوند، سعی کردیم چیدمان سازها و تنظیم های جدیدی که برای اجرای قطعات در نظر گرفته شده، به گونه ای باشد که به رمانتیک شدن فضای کنسرت کمک کند، همچنین استفاده از ساز هایی نظیر گیتار ترکی و یا ۴ گیتار کلاسیک همزمان ما را به آنچه مدنظر داریم نزدیک خواهد کرد.

رهبری ارکستر امیر علیزاده و همکاری دوباره با بهروز صفاریان

رهبری ارکستر در این برنامه به عهده امیر علیزاده خواهد بود، همچنین  مدتی است فعالیت هنری ام با بهروز صفاریان را از سر گرفته ایم و ما مشغول کار بر روی آلبوم جدبد هستیم، ملودی ها ساخته شده و این تنظیم است که در نهایت در زیبایی و تاثیرگذاری قطعات دخیل است. برای همین با بهروز صفاریان همکاری دوباره داشتم و امیدوارم کار ها با روند خوبی ادامه یابد، اما زمان تخمینی من برای آماده شدن آلبوم سال آینده است.

این نکته هم ناگفته نماند در اولین تجربه همکاری که با بهروز صفاریان داشتم، آلبوم «غریبه» با فروش، موفقیت و استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان و موسیقی دوستان مواجه شد.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir

انتشار این مطلب در قبل از ظهر روز جمعه، ۱۰ شهریور ، ساعت ۱۰:۰۰

مطالب مرتبط:

موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.