فرید حقیقی به مقام پنجم کاتای جهان دست یافت

۰۴م آذر ،

در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاریس فرانسه؛

فرید حقیقی، کاتاروی شایسته کاراته کشورمان در چهارمین روز مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه و در مصاف با حریف قدرتمند ژاپنی خود نتیجه را واگذار کرد و به مقام پنجم جهان دست یافت.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، فرید حقیقی در آخرین مبارزه خود در بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان، بعد از ظهر امروز برای کسب نشان برنز به دیدار ریو کی یونا از ژاپن رفت که در نهایت با حساب ۵ بر صفر مغلوب این حریف ژاپنی شد و از رسیدن به سکوی سوم جهان بازماند.

بر اساس این گزارش، فرید حقیقی در شرایطی به دیدار رده بندی راه یافت که در اولین روز مسابقات جهانی ( چهارشنبه اول آذر) موفق شده بود ابتدا کاتاروی کانادا که مدال برنز جهان در سال ۲۰۰۴ را در پرونده دارد، ۴ بر یک شکست دهد. او سپس در گام دوم با حساب ۵ بر صفر نتیجه را به آنتونیو دیاز ، بهترین کاتاروی حال حاضر از ونزوئلا واگذار کرد تا در گروه بازنده ها به مبارزاتش ادامه دهد. در گروه بازنده ها، حقیقی حریف روسیه را ۵ بر صفر داد، در مسابقه بعدی با همین نتیجه از سد میچک کاتاروی اهل جمهوری چک گذشت و در آخرین مبارزه موفق شد جیالیانو از استرالیا را ۵ بر صفر مغلوب کند و به دیدار رده بندی پیکارهای جهانی ۲۰۱۲ راه یابد.

گفتنی است بهترین عنوانی که کاراته ایران در کاتای انفرادی رقابتهای قهرمانی جهان بدست آورده، مقام هفتمی است که سال ۲۰۰۶ توسط محسن اشرفی کسب شد.

در دیگر پیکار رده بندی لوکا والدسی از ایتالیا حریف انگلیسی خود را ۵ بر صفر شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.

دیدار فینال کاتای انفرادی بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان بین آنتونیو دیاز از ونزوئلا و وو داک از فرانسه برگزار می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.