فستیوال اروپایی رینگ های ووسن

۰۶خردادماه،

همانطور که می دانید تور اروپایی Vossen از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه ۹۲ ادامه داشت که طی آن میتینگ های بسیاری در شهرهایی مانند لندن، زوریخ، لیختن اشتاین و مهم تر از همه در منطقه ورتازی (Wörthersee) واقع در جنوب اتریش که همواره میزبان بزرگترین گردهمایی هواداران و مالکان فولکس واگن و آئودی در جهان است، برگزار شد. در اینجا قصد داریم نگاهی به سه مورد از پروژه های ووسن برای این فستیوال اروپایی داشته باشیم . . .

اول از نسل سوم آئودی A6 آغاز کنیم که والتر داسیلوا آنرا بر پلتفرم C6 فولکس واگن طراحی کرد و تولید آن از سال ۲۰۰۴ آغاز و در ۲۰۱۱ خاتمه یافت. ووسن برای این سدان سایز متوسط که همواره در سایه برتری مرسدس های E-class قرار داشت، علاوه بر دودی کردن شیشه ها و رنگ قرمز مات بدنه، از رنگ مشکی براق در جلوپنجره و همچنین مشکی مات برای قاب آینه ها استفاده کرده است. رینگ های این A6 از مدل VVS CV4 بوده که ۲۰ اینچی با پهنای ۱۰٫۵ اینچ است.

دومین پروژه ووسن استفاده از رینگ های VVS 082 برای آئودی RS5 کوپه است؛ این خودرو مدل ۲۰۱۰ بوده یعنی قبل از آمدن دومین فیس لیفتش و پیشرانه ۴٫۲ لیتری V8 آن نیز حدود ۴۵۰ اسب بخار قدرت دارد.

آخرین محصول ووسن، رینگ های ۱۹ اینچی CV3 برای فولکس واگن T5 ترنسپورتر است. این خودرو که عکس های آن در لیختن اشتاین گرفته شده، دارای رنگ سفید صدفی بدنه بوده که در تضاد خوبی با شیشه ها و چراغ های دودی و همچنین جلوپنجره و رینگ های مات شده آن قرار دارد. اما چه چیزی بهتر از هارلی دیویدسون برای جذاب تر جلوه دادن عکس های این ون آلمانی؟!

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.