فشارهای استکبار جهانی بر سوریه به دلیل حمایت این کشور از فلسطین است

آیت الله ‘محمدحسن اختری’ روز شنبه در حاشیه نمایشگاه شکست هیمنه که به مناسبت ششمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ ۳۳ روزه در موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر آمریکا، اسراییل و کشورهای عربی تروریست ها را در آنجا جمع کرده اند و با همه مال، سلاح و سیاست های خود آنها را تقویت می کنند تا از سوریه انتقام بگیرند.

وی با یادآوری اینکه همه این اقدامات به دلیل مقاومت و ایستادگی سوریه در برابر اسراییل است، ادامه داد: زمانی که قطر، خالد مشعل و رهبران حماس را از این کشور بیرون کرد، سوریه به آنها پناه داد و یک دفتر و امکانات در اختیار آنها قرار داد.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد سوریه از ۳۳ سال پیش تاکنون در برابر اسراییل ایستاد و نه تنها در جنگ ۳۳ روزه بلکه در جنگ ۲۲ روزه علیه غزه در کنار مقاومت ایستاد و از آنها حمایت و پشتیبانی کرد.

آیت الله اختری با بیان اینکه آنها امروز می خواهند از سوریه انتقام بگیرند، اظهار داشت: این تنها جمله ای است که می توان در مورد فشارهای جهانی علیه سوریه گفت و اگر این کشور با آمریکا همصدا باشد و در کنار آنها قرار بگیرد، قطعا از سوریه حمایت خواهند کرد.

اجتمام ** ۱۷۸۸ **۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۰۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.