فشاری ترین رکوردهای دنیا + عکس

به گزارش سه نسل به نقل از مشرق ، در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از فشاری ترین رکوردهای دنیا، جایی که برخی از افراد حاضرند ر سختی را به جان بخرند تا بتوانند رکوردی را در کتاب گینس به ثبت برسانند.

بیشترین تعداد افراد در شکاف یک درخت

حتما تا به حال درخت هایی را دیده اید که شامل دو تنه هستند و این باعث شده است که داخل تنه آن شکافی ایجاد شود. در سال ۱۹۶۱ تعدادی از دانشجویان دانشگاه “مین” تصمیم گرفتند تا همگی وارد این شکاف درخت شوند. در این میان ۱۵ پسر وارد شکاف درخت شدند و همچنین در گروه دختران نیز ۱۳ نفر وارد شکاف درخت شدند و این رکورد را به اسم خودشان ثبت کردند.پ

بیشترین تعداد مسافر در یک اتوبوس

شما هم حتما در داخل یک اتوبوس پر از مسافر گیر کرده اید ولی هر چقدر آدم هم درون اتوبوس باشد باز هم به سختی می توان رکورد بچه های دبیرستان نورویچ را شکست. ۲۴۶ نفر از دانش آموزان این دبیرستان که در جنوب لهستان قرار دارد توانستند در یک زمان وارد اتوبوس شوند و رکورد جدید را به نام خودشان به ثبت برسانند.

بیشترین تعداد افراد درون جعبه

در سال ۲۰۰۹ یکی از عجیب ترین و منحصر به فردترین رکوردهای گینس به ثبت رسید. در این رکورد سه بدلکار اهل نیوزیلند در یک فروشگاه تجاری برای مدت ۶ دقیقه درون یک جعبه قرار گرفتند. این سه تواسنتد در این مدت تنها در یک جعبه ای به اندازه های ۶۶*۶۸*۵۵ سانتی متری دوام آورند.

بیشترین تعداد سگ روی یک تخته موج سواری

تا به حال شاید دیده باشید که یک سگ موج سواری کند اما اینکه چندین سگ با هم روی یک تخته موج سواری باشند چیز غیر عادی است. در رکوردی که چندسال پیش ثبت شد ۱۷ سگ با هم روی یک تخته موج سواری به بازی  پرداختند. البته در ابتدا ۲۰ سگ روی تخته بودن اما ۱۷ عدد از آن ها به خط پایان رسیدند.

بیشترین تعداد افراد روی یک موتورسیکلت

هند یکی از کشورهای پر جمعیت در دنیا است و احتمالا مردم آن به اینکه چندین نفری سوار اتوبوس و ماشین شوند عادت دارند و زدن رکوردهای اینگونه برایشان آسان است. در سال ۲۰۱۰ عده ای از سربازان ارتش هند توانستند رکورد سوار شدن روی یک موتور را بشکنند. ۵۴ سرباز تواسنتد یک کیلومتر را با یک موتور ۵۰۰ سی سی طی کنند و رکورد ۴۸ نفره قبلی را بشکنند.


جدیدترین مطالب تفریح و سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.