فشار تحریم‌ها متوجه آمریکا است/ایران باتلاقی برای غرب

۲۱فروردین۱۳،

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ آمریکایی‌ها تا امروز هم که تحریم‌ها را بر علیه ایران تحمل کرده‌اند متضرر شده‌اند و شاهد هستیم که این تحریم‌ها جواب معکوس داده و فشار تحریم‌ها متوجه خود آمریکا است و این کشور به دنبال راه‌حل برای برون رفت از باتلاقی که بواسطه تحریم‌ها برای خود در ایران درست کرده می‌گردد.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای نتانیاهو مبنی بر اینکه برای حمله به ایران انتظار کمک از متحدان خود نداریم،گفت: مقام معظم رهبری در آغاز سال نو به درستی استراتژی نظام را در مقابله با هرگونه تهدید مشخص کردند.   
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: این بیانات به عنوان یک فرمان به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود که در صورت کوچکترین تعرض به هر نقطه‌ای چنان پاسخ دهند تا درس عبرتی برای دیگران شود.
 
آصفری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امریکا تحریم‌های تازه بر علیه ایران را عملی می‌کند یا خیر،تصریح کرد: آمریکایی‌ها تا امروز هم که تحریم‌ها را بر علیه ایران تحمل کرده‌اند متضرر شده‌اند و شاهد هستیم که این تحریم‌ها جواب معکوس داده و فشار تحریم‌ها متوجه خود آمریکا است.   
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:
 
نماینده اراک ادامه داد: تشدید تحریم‌ها و مواردی از این قبیل در حد اولتیماتومی بیش نیست،زیرا هر کاری که آمریکا می‌توانست برای تحریم ایران انجام دهد،انجام داده و بیش از این کاری از غربی‌ها ساخته نیست.   
 
وی در پایان خاطرنشان ساخت: آمریکا امروز به دنبال راهکاری برای برون‌رفت از تحریم‌هایی است که فکر می‌کرد سبب فشار بر ایران می‌شود اما عواقب این تحریم‌ها بیش از همه متوجه غرب بود.

  
انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.