فشار صهیونیسم، عامل لغو مسافرت هیات اروپایی iبه تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصمیم هیات پارلمانی اتحادیه اروپا در لغو مسافرت iبه کشورمان را نشان دهنده استقلال نداشتن آنان در تصمیم گیری هاست.

علاء الدین بروجردی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: این تصمیم هیات پارلمانی اروپا نشان داد که آنان توان تصمیم گیری جدا از فشارهای صهیونیست ها و عوامل خارج از این پارلمان را ندارند.
وی افزود: از ماه ها پیش که هیات پارلمانی اروپا درخواست مسافرت iبه ایران نموده و با این مسافرت موافقت شده بود صهیونیست ها بارها اعلام نموده بودند که مانع مسافرت این هیات پارلمانی iبه ایران می شوند.
بروجردی گفت: در برابر فشار صهیونیست ها، بعضی احزاب شرکت نماینده در هیات پارلمانی اروپایی که فشار پذیرترند تسلیم شدند و در نهایت ، این هیات نیز تحت فشار صهیونیست ها این مسافرت را لغو نمود.
وی تصریح نمود: وقتی پارلمانی نتواند استقلالش را حفظ کند طبعا توانایی لازم برای مذاکره و تفاهم را نیز نخواهد داشت.
بروجردی با رد بعضی ادعاهای هیات اروپایی درباره لغو مسافرت iبه ایران گفت: این iبهانه ها ، تاکتیک اروپایی ها برای سرپوش گذاشتن بر ضعفشان در اجرای دستور صهیونیست هاست زیرا طبق مذاکرات اولیه با هیات پارلمانی اروپا توافق شده بود که بدون هیچ پیش شرطی iبه کشورمان مسافرت نمایند.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.