فشردگی مسابقات، بازیکنان را مصدوم کرد!

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

بازیکن تنیس روی میز ایران گفت: فشردگی مسابقات در لیگ عراق تا حدی بود که در روز آخر همه بازیکنان مصدوم شدند.

امین میرالماسی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز لیگ عراق به صورت متمرکز و در ۴ روز برگزار شد، در روز آخر همه بازیکنان دچار مشکل شده بودند من هم از نظر بدنی افت کرده بودم.

وی تصریح کرد: عراق امسال برای اولین بار از بازیکنان حرفه ای استفاده کرده بود و به همین منظور از بازیکنان ایران هم دعوت کرد.
من، میدیا لطف اله نسبی و بهنام رحمت پناه در لیگ حاضر بودیم اما هر تیم فقط می توانست یک بازیکن خارجی  جذب کند.

وی افزود: یک تیم بازیکنی از مصر آورده بود که بهترین بازیکن ۱۰ سال اخیر این کشور است من موفق شدم وی را شکست دهم.

میرالماسی درباره کیفیت لیگ عراق گفت: لیگ این کشور از نظر مالی و سطح بازی برای بازیکنان ما چشمگیر نیست اما حضور در مسابقات آنها از آنجا که برای بازیکنان تجربه جدیدی است شرکت در آن بدون فایده نیست و اگر سال دیگر باز هم به من پیشنهاد بازی بدهند من پیشنهاد آنها را قبول خواهم کرد.

میرالماسی خاطرنشان کرد: حضور در لیگ آنها در کنار لیگ ایران خوب است و از نظر مالی و سطح بازی لیگ کشورمان بهتر است.

پینگ پنگ باز رده سنی امید کشورمان درباره وضعیت قراردادش با تیم های سوپر لیگ ایران گفت: من هنوز قرارداد نبسته ام اما با دو تیم صحبت کرده ام که ترجیح می دهم تا همه چیز قطعی نشده است نامی از آنها نبرم.

وی با بیان اینکه مشغول تمرین کردن برای آمادگی هرچه بیشتر در رقابت های بین المللی جام فجر است تصریح کرد: فکر می کنم بهترین اقدام فدراسیون برگزاری مسابقات بین المللی دهه فجر بود، در سال گذشته من در حالی در این رقابت ها شرکت کردم که رنکینگم ۱۴۰۰ بود اما بعد از رقابت در این مسابقات که به میزبانی ایران برگزار شده بود در رنکینگ جهانی ام ۷۰۰ پله صعود کردم و از این نظر بسیار خوب است اکنون نیز مشغول تمرین هستم تا عملکرد خوبی در مسابقات امسال از خود به نمایش بگذارم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.