فشنگچی: به چیزی غیر از بازگشت به کورس مدعیان فکر نمی کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشار روی تیم نسبت به قبل کمتر شده است. روند بازی تیم هم تغییر کرده و هواداران شک نداشته باشند چیزی غیر از حضور در جمع مدعیان در فکر بازیکنان تیم نیست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ امیرحسین فشنگچی گفت: انگیزه ای که اکنون در بچه ها وجود دارد، این نیست که بخواهیم صرفا در چند بازی به پیروزی برسیم یا اینکه تیم را چند پله در جدول بالا بکشیم، هواداران اطمینان داشته باشند آنچه در ذهن تک تک اعضای تیم است، غیر از این نیست که پرسپولیس باید به جمع مدعیان بازگردد.

وی ادامه داد: فشار روانی هنوز وجود دارد اما کمتر شده است. روند بازی تیم هم تغییر کرده و دلیلش هم روشن است. از ابتدا هم گفته بودیم که با توجه به تغییرات زیاد، لازم است که بازیکنان با هم آشنا شوند و این آشنایی لازمه انجام یک کار گروهی منظم است. این شرایط اکنون بوجود آمده است. می توانستیم برابر سایپا به پیروزی برسیم و هر چند پنالتی های ما اعلام نشد ولی ما نباید در قید اما و اگرها باشیم و این مساله برای ما جا افتاده است.

چپ پای پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود تصریح کرد: تمرینات را چند وقتی است که شروع کرده ام و بدون مشکل کار می کنم. درد مختصری دارم که پزشکان گفته اند، با توجه به آسیبی که دیده بودم طبیعی است و می خواهم با شروع بازی ها به میدان بر گردم.

فشنگچی در پایان افزود: پرسپولیس در بازی، نظم خوبی پیدا کرده و ما تلاش خواهیم کرد با وجود این تعطیلات همان رویه را حفظ کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.