فصل آینده جبران می‌کنیم

جام جم آنلاین: سرمربی پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: شاید در این فصل شانس قهرمانی نداشته باشیم اما فصل آینده جبران می‌کنیم.

مانوئل ژوزه پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد گفت: بازی در دمای بالا خیلی سخت بود. در نیمه دوم رطوبت هوا ما را غافلگیر کرد ولی باید بگویم دروازه‌بان ما در این بازی بهترین بازیکن بود.

وی افزود: شانس در نیمه اول با ما یار بود و حریف می‌خواست با بازی سرعتی به نتیجه مطلوب برسد اما در نیمه دوم ضعف‌ها را پوشاندیم و شانس بیشتری برای پیروزی داشتیم که این اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: هر دو تیم خوب بازی کردند ولی فولادی ها بازیکنان سریعی داشتند که ما را اذیت کردند. این تجربه خوبی برای من بود اما از نتیجه تساوی راضی نیستیم.

ژوزه خاطرنشان کرد: ناگزیر شدم دو تعویض همزمان انجام دهم ولی با وجود اینکه گل خوبی به ثمر رساندیم روی یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم. متأسفانه بازیکنانم فکر کردند بازی تمام شده و روی یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم، البته خستگی و گرما هم توان تیم ما را گرفته بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از علی کریمی در نیمه اول استفاده نکرد به فارس گفت: کریمی مصدوم بود. دوست دارم در همه بازی‌ها برنده باشم اما گاهی نمی‌شود. متأسفانه عده‌ای تز می‌دهند و می‌گویند پرسپولیس باید این طور و یا آنطور بازی کند. من این تزها را قبول ندارم و از هواداران می‌خواهم به من فرصت دهند تا تیم را بهتر کنم.

ژوزه در پایان گفت: شاید در این فصل شانس قهرمانی نداشته باشیم اما مطمئن باشید فصل آینده جبران می‌کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.