فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا هستیم-سوآرز

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول به هواداران این تیم قول حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد را داد. او می‌گوید قرمزپوشان آنفیلد توانایی رقابت‌ با تیم‌های سرشناس اروپایی را دارند.

لیورپول در چند سال اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر انگلیس کسب نکرده و از راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا ناکام مانده است اما در فصل جاری با درخشش لوئیس سوآرس به روزهای اوج برگشته است و یکی از شانس های قهرمانی به شمار می‌آید.

لوئیس سوآرس، مهاجم اروگوئه ای لیورپول در گفت‌وگویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت به هواداران تیمش قول داد که جواز صعود به فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهند کرد.

او گفت: باید قبول کنیم که در دو سال اخیر خوب بازی نکرده‌ و نتایج رضایت بخشی را به دست نیاورده ایم. ما از صعود به لیگ قهرمانان اروپا بازمانده‌ایم و این ما را ناراحت می‌کند اما الان شرایط تغییر کرده و لیورپول در حال کسب نتایج بهتر است. لیورپول در فصل جاری هم خوب بازی می‌کند و هم در کسب نتیجه موفق است.

آرسنال در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با ۴۸ امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی با ۴۷ و چلسی با ۴۶ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند. لیورپول هم با ۴۴ امتیاز چهارم است.

سوآرس افزود: لیورپول توانایی رقابت با تیم های بزرگ اروپایی را دارد. وقتی به اوج برسیم آمادگی شکست هر تیمی را خواهیم داشت. شخصا احساس امید زیادی دارم و بر این باورم که می‌توانیم در پایان فصل حداقل در رده چهار جدول رده‌بندی قرار گیریم.

سوآرس با آن که چند بازی نخست لیگ برتر انگلیس را به خاطر محرومیت از دست داد اما پس از بازگشت عملکرد خیره‌کننده ای داشت و الان با زدن ۲۲ گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. او گفت: وقتی بچه بودم فکر نمی‌کردم که یکی از چهره‌های سرشناس شوم و مردم زیادی درباره‌ام صحبت خواهند کرد. من تا الان برای قرار گرفتن در جایگاه کنونی‌ام تلاش زیادی داشته‌ام و به این تلاش خود در آینده ادامه خواهم داد تا بهتر و بهتر شوم. دوست دارم که این را بگویم که به دنبال جوایز شخصی نیستم؛ چرا که برای من موفقیت تیم مهم است. قول می‌دهم که برای موفقیت لیورپول هر آنچه را در توان دارم رو کنم و لحظه‌ای دست از تلاش برندارم.

هر چند تیم‌های سرشناس اروپایی زیادی از جمله رئال مادرید، بایرن مونیخ و آرسنال به دنبال جذب سوآرس بودند اما این مهاجم اروگوئه ای در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را با لیورپول تا سال ۲۰۱۸ تمدید کند. او یکی از امید‌های اصلی اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل به شمار می‌آید. اروگوئه در برزیل با تیم‌های ایتالیا، انگلیس و کاستاریکا همگروه است.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.