فصل جدید سریال‌های مهم کی شروع می‌شود؟

این روزها بسیاری از سریال‌های معروف به پایان فصل رسیده‌اند و طرفدارانشان منتظر شروع فصل جدیدشان هستند. بیشتر سریال‌های مهم و پرسروصدا فصل جدیدشان را در سپتامبر یا اکتبر آغاز می‌کنند. در اگر شما هم منتظر شروع فصل جدیدی از سریال موردعلاقه‌تان هستید در این مطلب با ما همراه باشید.

معمولا طرفداران هر سریال در شروع یک فصل جدید، نگرانی‌هایی دارند. اگر فصل قبلی یک تجربه موفق بوده، نگرانی این است که آیا این موفقیت در فصل جدید نیز ادامه خواهد یافت یا نه. از طرف دیگر سریال‌هایی که با شک و تردید تمدید شده‌اند (مانند فرینج) باید طرفدارانشان را راضی کنند و شبکه را هم به این نتیجه برسانند که تمدیدشان کار اشتباهی نبوده است.

با این توضیحات، نگاهی داریم به تاریخ شروع پخش فصل جدید بعضی از سریال‌های مهم.

فصل جدید سریال‌های مهم کی شروع می‌شود؟

۱. Glee: سریال کمدی موزیکال Glee که به موفقیتی فوق‌العاده در شبکه فاکس رسیده، پخش فصل چهارمش را از ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲ آغاز خواهد کرد. این در حالی است که فصل سوم Glee از نظر تعداد بیننده، ضعیف‌تر از دو فصل قبلی بود اما سازندگان قصد دارند فصل چهارم را به موفقیتی در حد دو فصل ابتدایی برسانند.

این سریال موزیکال که برنده جوایز مهمی مانند گلدن گلوب و امی شده، درباره یک گروه موسیقی دبیرستانی و روابط بین اعضای این گروه است اما وجه موزیکال سریال بسیار قوی و غالب است و در هر قسمت ترانه‌هایی اجرا می‌شود.

۲. Boardwalk Empire: نام این سریال را به شکل‌های مختلف ترجمه کرده‌اند؛ از «امپراطوری بوردواک» گرفته تا «امپراطوری پیاده‌رو». در هر صورت این سریال بسیار موفق شبکه HBO که نام بزرگ مارتین اسکورسیزی را به عنوان تهیه‌کننده دارد و از بازیگرانی معتبری بهره می‌برد، برای فصل سومش در ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۲ بازخواهد گشت.

داستان Boardwalk Empire درباره ناکی تامپسون، یکی از مقامات آتلانتیک سیتی است که دستی هم در معاملات غیرقانونی دارد. سریال دوره‌ای در حدود سال‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ را به تصویر می‌کشد که از این نظر یکی از عظیم‌ترین سریال‌های تلویزیونی به حساب می‌آید؛ چرا که هزینه و دقت فراوانی برای بازسازی فضای آن سال‌ها صرف شده است.

۳. Fringe: فرینج هم بالاخره بعد از شایعات فراوان، برای یک فصل ۱۳ اپیزودی تمدید شد. فرینج که فصل اولش نسبتا جذاب بود و به اعتبار نام جی جی آبرامز و کار قبلی‌اش یعنی لاست، بینندگان نسبتا زیادی پیدا کرده بود، در فصل‌های بعدی به شدت افت کرد تا جایی که میانگین بینندگان فصل چهارمش به ۴.۲ میلیون نفر رسید. این در حالی است که فرینج از نظر تولید نسبتا پرهزینه است اما ضعف داستان و شخصیت‌ها باعث شد با سریالی ضعیف در فصل دوم و سوم و به ویژه در فصل چهارم روبرو باشیم. سرانجام فاکس با ساخت فصل پنجم موافقت کرده اما فقط برای ۱۳ اپیزود و داستان فرینج در این فصل به پایان خواهد رسید.

پخش آخرین فصل فرینج از ۲۸ سپتامبر آغاز خواهد شد. باید دید سازندگان فرینج آیا می‌توانند پایان خوبی برای این سریال رقم بزنند یا مثل قبل با روندی نزولی کار را تمام خواهند کرد.

۴. دکستر: درام پیچیده دکستر با فصل هفتمش از ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۲ بازمی‌گردد. دکستر از معدود سریال‌هایی است که از نظر جذابیت فراز و نشیب زیادی در طول فصل‌ها نداشته است. مایکل سی هال بازیگر اصلی سریال امسال هم نامزد جایزه امی شد تا معلوم شود دکستر هنوز یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی است.

سازندگان دکستر اعلام کرده‌اند که فصل هشتم، فصل پایانی سریال خواهد بود و آن‌ها دقیقا می‌دانند که چگونه می‌خواهند داستان را به پایان برسانند. درباره دکستر پیش از این مطلبی در نسیمانه منتشر شده است که پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید.

۵. میهن: اپیزود آخر سیزن اول میهن (Homeland) بسیار هیجان‌انگیز به پایان رسید؛ اکنون هواداران این سریال منتظرند که ببینند فصل دوم میهن چه سمت و سویی خواهد داشت؛ سریالی که پیش‌بینی حتی یک دقیقه بعد آن هم کاری سخت است. باید دید آیا کری متیسون به تلاش‌هایش ادامه می‌دهد؟ به هر حال طرفداران این سریال چندین ماه صبر کرده‌اند تا فصل جدید بیاید و به نظر می‌رسد درام جذاب و پیچیده Homeland آن‌قدر کشش داشته باشد که بتواند یک فصل دیدنی و هیجان‌انگیز را رقم بزند. پخش فصل دوم این سریال از ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۲ آغاز می‌شود. درباره سریال Homeland می‌توانید این مطلب را بخوانید.

۶. The Good Wife: پخش فصل چهارم درام جذاب The Good Wife از شبکه CBS از ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۲ آغاز خواهد شد؛ سریالی که تقریبا جایزه‌ای نمانده که حداقل در یکی از رشته‌ها برنده آن نشده باشد. درباره این سریال پربیننده این مطلب را بخوانید.

۷. دختر شایعات: چاک و بلر بار دیگر برای یک فصل پرماجرا برمی‌گردند. سریال جوانانه شبکه CW برای پخش فصل ششم که فصل پایانی آن به حساب می‌آید، از ۸ اکتبر باز خواهد گشت. طرفداران این سریال می‌خواهند بدانند که بالاخره این درام پر از روابط مختلف، چگونه به پایان می‌رسد.

۸. خاطرات خون‌آشام: این سریال برای فصل چهارمش بازمی‌گردد. سریالی که مانند «دختر شایعات» از شبکه CW پخش می‌شود و در این فصل هم ماجراهای النا ادامه خواهد یافت. پخش فصل جدید از ۱۱ اکتبر ۲۰۱۲ آغاز می‌گردد. این سریال یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی برای رده سنی نوجوان یعنی ۱۴ تا ۱۹ سال است. درباره خاطرات خون‌آشام پیش از این مطلبی در نسیمانه منتشر شده است که پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید.

۹. مرده متحرک: دیگر دموکراسی در کار نیست! دیالوگ پایانی ریک در فصل دوم، بهترین توصیف برای فصل سوم آن است. این بار گروه، به سراغ پناه‌گرفتن در یک زندان می‌روند و اتفاقات زیادی در آن‌جا رخ خواهد داد. باید دید این سریال آیا می‌تواند موفقیت فصل اول و دومش را ادامه دهد یا خیر. درباره مرده متحرک یا همان The Walking Dead این مطلب و این مطلب را بخوانید.

۱۰. آشنایی با مادر: سرانجام یکی از بهترین کمدی‌های ۱۰ سال اخیر با فصل هشتم که گفته می‌شود فصل پایانی است، از ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۲ باز خواهد گشت. پیش از این اعلام شده بود که بازیگران سریال تمایل دارند که سریال طبق قراردادشان در همان فصل هشتم به پایان برسد، اما سازندگان به تازگی گفته‌اند که قرار است ۲ داستان متفاوت داشته باشند و بنا به شرایط، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. یکی از داستان‌ها، سریال را به پایان می‌رساند و دیگری راه را برای ساخت فصل نهم باز می‌گذارد. باید دید در نهایت کدام راه انتخاب خواهد شد و آیا فصل نهمی هم در کار خواهد بود یا نه. درباره سریال آشنایی با مادر این مطلب را بخوانید.

باید منتظر ماند و دید که فصل جدید این سریال‌های محبوب چگونه خواهد بود.

تا این لحظه ۶۹نظر ثبت شده
  1. Kiavash:

    فصل ۷ سریال تین ولف کی میاد؟ لطفا بگید

  2. نام شما...:

    سلام.آیا فصل هفتم سریال teen wolf ساخته خواهد شد؟؟؟

  3. MERLIN:

    با عرض سلام به مدیریت سایت
    ببخشید میخاستم بفهمم آیا فصل ۶ سریال مرلین قراره ساخته بشه یا نه
    خوشحال میشم جواب بدین

  4. Ali:

    این نیمه دوم فصل ۶ سریال Teen Wolf کی میاد ؟

  5. هاست لینوکس:

    ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

  6. عارف:

    سلام خسته نباشید. سریال power فصل چهارم تمدید شده ؟ کنسل شده ؟ لطفااگه اطلاع دارید مطلع کنید.ممنون

  7. محمد:

    فصل ۳ سریال گاتهام کی شروع میشه ؟

  8. Mermaid:

    سلام میخاستم بدونم فصل ۶ گریم کی میاد

  9. حامد:

    سلام
    خسته نباشی
    ایا سریال سوپرنچرال ادامه داره یعنی فصل ۱۲ هم میاد اگه اطلاعاتی بهم بدین ممنونتون میشم من چند سال که دارم این سریال و دنبال میکنم ای کاش فصل ۱۲ هم وجود داشته باشه.ممنون میشم اطلاعاتی از این سریال بهم بدین

  10. شایان:

    فصل ۳ کس میاد نه قسمت جدید

  11. شایان:

    ببخشید می خوام بگم فصل جدید نه قسمت جدید

  12. شایان:

    با سلام فصل ۳ سریال flash کی میاد؟

  13. ناصرخان:

    سلام ببخشید فصل سوم سریال فلش کی میاد ممنون میشم !

  14. رامین:

    سلام ۱ روز مانده به پخش سریال واکینگ

  15. مهدی:

    سلام
    اطلاعات سایتتون خیلی خیلی قدیمی
    لطفا بروز باشید یا این پیو ببندید

  16. حمید رضا:

    فصل ششم سریال گرگینه ها نوجوان کی میاد(teen volf)؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • roza:

      بزار پارت ۲ فصل ۵ بیاد.اونوقت ممنتظر بمون برا۶

  17. REZA:

    سلام دوست عزیز لطفا لطفا!!!!
    تاپیک رو به روز کنید خیلی دوست دارم بفهمم سریال هایی مثل walking dead –the 100 —the flash— arrow —z nation فصل بعدیشون کی میاد

  18. محسن:

    آقا مگه سایتتون در مورد همین نیست؟؟
    پس چرا جواب نمیدین؟؟
    خواهش میکنم بگید فصل چهارم سریال Arrow کی پخش میشه؟؟
    حداقل جواب رو ایمیل کنید برام.

    • مهسا:

      من یه جا خوندم بعد تابستون میاد نمیدونم راسته یا نه ولی خدا کنه راست نباشه 🙁

  19. Sina:

    فرکانس amc !!!!!!!!
    تا اونجایى که من میدونم پوشش amc روى امریکا و کانادا و افریقاى جنوبیه

  20. mehdi:

    فصل چهار سریال aarowکی شروع میشه؟؟؟

  21. ali:

    ببخشید فصل ۶ مردگان متحرک کی میاد؟؟؟؟ لطفا بگین

    • sina:

      مهر میاد داداش

  22. omid:

    سلام ممنونم از سایت خوبتون
    میخواستم ببینم فصل چهارم سریال Aroow کی پخش میشه؟؟؟
    خواهش میکنم جواب بدین!!!

  23. محسن:

    سلام ممنونم از سایت خوبتون
    میخواستم ببینم فصل چهارم سریال Aroow کی پخش میشه؟؟؟
    خواهش میکنم جواب بدین!!!

  24. nima:

    منم همینطور ولی لا مصب نمیاد که 🙁

  25. فرزین:

    سلام میخواستم بدونم فصل ۵ سریالteen wolf در حال ساخت است?ما بی صبرانه منتظر فصل جدید هستیم

  26. md97:

    سریال فقط تین ولف خیلی محشره

    • hamid:

      موافقم میگن اول دی اغاذ فصل۵ هستش

  27. رقیه:

    فصل سوم ستایش کی شروع میشود

    • narges:

      وقت گل نی هه هه

  28. امیر علی:

    با سلام،ایا سریال teen wolf فصل۵ دارد؟واگر دارد کی تولید و به بازار میاید؟لطفا خبر بدید.ممنون.

    • سجاد:

      اره داره.فصل ۵تاریخ انتشارش معلوم نیست هنوز و در دو بارت ۱۰قسمتی نمایش داده میشه.خیلی ها منتظرن شما هم منتظر بمونید ۹۳/۰۹/۱۶

  29. ali:

    س فصل جدیدسریال نیکتاکی شروع به بخش میشه؟خواهشاجواب بدهید؟

  30. بهنام:

    وای بلاخره این سریال teen wolf اومد

  31. بهنام:

    با عرض سلام منم نمیدونم فصل بعدی سریال arrow کی شروع میشه ولی احتمالا فصل پنجم سریال the walking dead اواخر مهر پخش بشه

  32. tohid:

    میخواستم بگم فصل ۳ arrowکی شروع میشه راستی انقدر خوب جواب میدید یه وقت خسته میشیدا

  33. عباس:

    عمو جان اگه از بالا بخونی بیای پایین نوشته ۱۷ مهر arrow پخش میشه

    • ناشناس:

      عموجون اون پدرته بی منار

      • امیر:

        ایول داداش
        راست گفتی

  34. rahman:

    supernatural کی شروع میشه

  35. ملیکا:

    فرکانس amc جیهههههههههههههه؟

  36. ملیکا:

    تو رو خدا یکی راهنمایی کنه.مردگان متحرک رو به خاطر پارازیت دیگه روpngنمیتونیم ببینیم.فرکانسamcروهم ندارم .فرکانسش جیه؟دیگه تو کدوم شبکه میده؟یکی ج بده

  37. pink panther:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم فصل ۱۰سریال supernatural کی شروع میشه؟

  38. mig mig:

    تورو خدا جواب بدین… فصل ۳سریال کى پخش میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  39. بیژن:

    سلام.اول باید بگم سایتتون واقعا خوبه و میشه گفت متفاوت از سایتای دیگست و دوم این که میخوام بدونم فصل سوم سریال arrow کی شروع میشه.اگر اطلاع دارین به میلم جواب بدین ممنون میشم.

  40. مهدی:

    اقا یکی جواب بده فصل ۳ سریال arrow کی پخش میشه؟؟؟؟و در ضمن برای افرادی که سریالهای ترکیه ای رو نگاه میکنن، بشدت متاسفم.

  41. ali:

    فصل جدید سریال arrow کی اماده میشه؟؟؟؟؟

  42. محمد امین:

    ای بابا چرا فصل جدید walking dead نمی یاد خسته شدم انقدر انتظار کشیدم

  43. غلامعلی دانشمندی:

    خواهش میکنم بگیدفصل۴عمرگل لاله ازکی شروع میشه؟

  44. ارمین:

    سلام فصل ۳ سریال arrow کی پخش میشه؟

  45. پریسا.....:

    عالی بودند.امایک سوال فصل۴سریال عمرگل لاله در شبکه AAA FAMILY کی پخش می شود؟

  46. علی:

    سلام فصل۴سریالThe Walking Dead کی پخش میشه ازچه شبکی ساعت چند؟

  47. nazgolhabib:

    سلام فصل ۳ سریال arrow کی پخش میشه؟

  48. فرخنده:

    سریال supernaturalدرaaafamilyتا قسمت. ۴۷پخش شد کلی یکهو پتوفق شد.میخوم ببینم ایا ادامه داره یا کلا تو یه شبکه دیگه ادامشو ببینیم؟

    • Çlinda:

      Supernaturalادامه داره تا قسمت ۱۲ از فصل ۹ اومده ولی دیگه AAAfamilyپخشش نمیکنه.

  49. ali:

    سلام میخواستم بدونم سریال arrow فصل جدیدش کی پخش میشه؟؟؟

    اگه میشه جواب بدین

  50. mahshad:

    چقدرجواب میدیدخسته میشیدلطفافرکانس شبکه سی دابلیوبگذاریداگه بشه

    • roza:

      این شبکه پولیه عزیز.فکر کنم هم فقط تو امریکا بگیره.فرکانسشو میخوای چیکار؟؟؟؟

  51. مهدی:

    سلام
    لطفا راجع به فصل ۴ game of theronse اطلاع رسانی کنید.
    با تشکر

  52. علیرضا:

    سلام میخواستم بدونم که سریال Arrow فصل جدیدش که شروع میشه

  53. یاسین:

    سلام چند ماهی هست سریال چاک فصل پنجم رو تموم کردم میخوالم بدون فصل جدیدش ساخته میشه

  54. ابوالفضل:

    سلام سریال های فرار از زندان و سریال بیست و چهار را به تمام علاقه مندان به سریال های خارجی پیشنهاد می کنم تماشا کنید. از دیدن آن لذت ببرید

  55. مریم:

    با سلام تمام به اطلاع کلیه کسانی که سریال های خارجی فصل به فصل دنبال می کنند میرسانم سریال ها هر فصل جدید سری اول تا آخرین مجموعه سریال هر هفته به بازار عرضه می گردد یا هر ماه یکبار. کسانی که علاقه دارند سریال را به طور کامل تماشا کنند باید صبرکنند آخرین مجموعه کامل سریال به بازار بیاید و بعد سریال را به صورت dvd divx خرید کنید.

  56. bahmanyk:

    با سلام
    من تاآخر فصل ۳ مرده های متحرک رو نیگا کردم ۳ ماه منتظر فصل بعدی هستم پس کی فصل بعدی پخش میشه؟
    و شبکه amc درکدام مسیر هستش فرکانسش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.