فصل رویایی رویانیان می رسد؟

۲۳اردیبهشت،

امروز روز سرنوشت سازی حداقل برای یک فصل دیگر سرخپوشان پایتخت است.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیر عامل پرسپولیس در جلسه امروز ۲۳ اردیبهشت با حمید درخشان و محمد مایلی کهن به احتمال فراوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس مشخص شود و هر چه سریعتر بتوانند بازیکنان مورد نظر را جذب کنند.

ضمن اینکه رویانیان قول داده این فصل با سرعت در انتخاب سرمربی و بازیکنان؛ هر چه سریعتر اردوی آماده سازی را برگزار کند و این نوید روزهای خوبی را برای پرسپولیس می دهد چرا که زنده کردن امید در تیمی که یک فصل ناکامی را تجربه کرده است فقط با همت و تلاش به انجام خواهد رسید.

و اما محمد مایلی کهن گزینه ای که سال هاست به پرسپولیس نزدیک می گردد و لحظه آخر از این تیم جدا می گردد و به نوعی تابحال قسمت نبوده است که مایلی در تیم پرسپولیس که قطعا خودش را از آن می داند، مربیگری کند.
 
حمید درخشان فصل قبل نیز صحبت هایی بر سر حضور وی در پرسپولیس بود و این بار باز هم یکی از گزینه های جدی است که البته شانس وی و مایلی کهن در حال حاضر به یک اندازه است اما به نقل از رویانیان حتی علی دایی، کرانچار و گل محمدی نیز هنوز شانس مربیگری در پرسپولیس را دارند و شاید به یکباره نوک پیکان انتخاب سرمربی چرخش ۱۸۰ درجه ای داشته باشد.
 
باید منتظر بمانیم شاید امروز سرمربی تیم پرسپولیس معرفی شود.
 
فصل قبل نیز جلسات به همین شکل برگزار شد و وعده و وعید معرفی سرمربی آنقدر طولانی شد تا پرسپولیس دو جام با ارزش را از دست بدهد امیدواریم امروز محمد و یا حمید ، امید و نوید را به اردوی سرخ بیاورند تا شاید این فصل همان فصل رویایی رویانیان باشد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.