فصل پرشور کنسرت ها با ۴۲ اجرای پاپ و سنتی

سینما پرس گروه هفت هنر/ در حال و هوای آغاز پاییز گروه های سنتی و پاپ از فردا شب ۲۶ مهرماه تا شامگاه ۲۰ آبان، ۴۲ اجرای موسیقی را در سالن های مختلف به روی صحنه می برند.

به گزارش خبرنگار موسیقی سینما پرس، پاییز در حالی شروع شده است که گروه های موسیقی نیز خود را با این فصل همراه کرده اند و فعالانه نغنه های خود را به گوش مخاطبان خود و علاقمندان موسیقی می رسانند.

گروه های پاپ و سنتی گوی سبقت را از هم ربوده و شب های پاییزی را به نام خود رقم می زنند. اگر بخواهیم به ترتیب به معرفی این اجراها بپردازیم؛ اولین کنسرت از آن گروه «سرو آزاد» است که با حضور مجید درخشانی و خوانندگی وحید تاج میزبان علاقمندان خود در تالار وحدت خواهد بود. این گروه به سرپرستی سعید مصطفوی ساعت ۲۱ به روی صحنه می رود.

سیمین غانم بانوی هنرمند کشورمان نیز در همین روز و دو روز بعدی کنسرت گروه خود را در تالار وحدت به اجراخواهد گذاشت. ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مهرماه ساعت ۱۵ سیمین غانم برای بانوان و علاقمندان خود که نسل های مختلفی را در برمی گیرد، می خواهند.

تالار وحدت ۲۷ و ۲۸ مهرماه اجرای دیگری نیز دارد که به کنسرت گروه شرقی اختصاص یافته است. این اجرا در هر دو شب راس ساعت ۲۱ با هنرنمایی هنرمندانی چون سامان احتشامی، کیوان ساکت، کوروش بابایی، یلدا صمدی، سینا سلیم زاده، پیمان جوانمرد، عمران فروزش و رضا دربندی به روی صحنه می رود.

آخرین روز مهرماه شاهد کنسرت گروه کر نامیرا به همراه حرکات نمایشی خواهیم بود که ساعت ۲۰ در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود. گروه کر ۴۰ نفره نامیرا به آهنگسازی و رهبری فرهاد هراتی در حمایت از بیماران مبتلا به ایدز و معرفی داروی جدید پیشگیری از انتقال ویروس، از مادر به کودک در این شب به برج میلاد می رود. کارگردانان حرکات نمایشی این گروه؛ مسعود قراگزلو و مرتضی ابراهیمی هستند.

و اما آبان ماه؛ اجراهای دومین ماه از فصل پاییز بیشتر به اجراهای پاپ اختصاص یافته است.

در ۴ و ۵ این ماه فرزاد فرزین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به روی صحنه می رود.

محسن یگانه ۴، ۵ و ۶ آبان در دو سئانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش های برج میلاد تهران کنسرت برگزار می کند.

کنسرت احسان خواجه امیری ۷، ۸، ۹ و ۱۱ آبان در مرکز همایش های برج میلاد تهران خواهد بود که در دو سئانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ اجرا می شود.

اجرای بعدی از آن بنیامین است که در شب های ۱۱ و ۱۲ آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد تهران هواداران خود را با اجرایی دیگر همراهی می کند. بنیامین نیز در این دو شب در دو سئانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ بر روی صحنه حاضر می شود.

۱۶ آبان ماه فریدون آسرایی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران ساعت ۲۱:۳۰ اجرای کنسرت دارد. فریدون به تازگی اجرایی را در این سالن به نام خود و هوادارانش رقم زد، اجرایی که با استقبال خوبی همراه بود.

دو شب بعدی یعنی ۱۷ و ۱۸ آبان ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان کنسرت سیروان خسروی خواهد بود که در دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به صحنه می رود.

گروه آریان نیز ۱۸ و ۱۹ آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد در دو سئانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ کنسرت گروه خود را برگزار می کند. از آریان پس از اجرای جشنواره موسیقی فجر سال گذشته شاهد اجرایی در تهران نبودیم.

و سرانجام ۱۹ و ۲۰ آبان علیرضا قربانی به همراه علی قمصری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سئانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ به صحنه می رود و صدای این هنرمند در دو شب پاییزی در این سالن طنین انداز خواهد شد.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۷۰۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.