فضاسازی خانه در روزهای زمستان

۴ م دیماه ،

تغییر دکوراسیون خانه یکی از بهترین گزینه های همسو شدن با تغییرات فصل است.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ خانه یکی از محل هایی است که شاید با فرارسیدن زمستان بهتر باشد تا مقداری تغییرات در آن ایجاد کنیم. برای اینکه خانه خودتان را زمستانی کنید  به نکات زیر توجه کنید:

– استفاده از رنگ های گرم یکی از ملزومات دکوراسیون های زمستانی است. بهتر است در این فصل برای تزئین خانه از رنگ های قرمز و نارنجی استفاده کنید تا خانه شما شاداب و متفاوت به نظر برسد.

– پرده ها و رومیزی ها را عوض کنید و ۱رده های ضخیم تری را جایگزین آن ها کنید. این کار هم به گرم شدن خانه شما کمک می کند هم این که تغییراتی را در ظاهر آن ایجاد می کند.

– در این فصل می توانید از فرش های بیشتری برای کف خانه استفاده کنید. پوشاندن کف خانه هم به زیبایی بصری خانه اضافه می کند و هم اینکه نمی گذارد سرمای کف وارد خانه شود.

– اگر قصد خرید وسیله ای را برای منزلتان از جمله مبلمان دارید بهتر است از زنگ های گرم استفاده کنید. این رنگ ها غالبا کمتر از دچار کهنگی می شوند و برای تمام طول سال می توانید از آن ها استفاده کنید.

– اتاق کودکان یکی از محل هایی است که می توانید در آن تغییرات گسترده ای را ایجاد کنید. تغییر دادن روتختی و همچنین تزئین اتاق با شاخ و برگ های خشک می تواند حس زمستان را به اتاق فرزند شما بیاورد.

– یکی از نکات کوچکتری که می توانید از آن بهره ببرید عوض کردن تابلوها و قاب عکس های روی دیوار است. اگر برای شما مقدور است از تابلوهای شاد با رنگ های متفاوت در این فصل استفاده کنید همچنین می توانید بیشتر قاب عکس های زمستانی را به دیوار نصب کنید.

– تغییر محل وسایل موجود در خانه نیز می تواند راهی خوب برای زمستانی کردن خانه باشد. سعی کنید مبل ها را به هم نزدیک کنید و حتی می توانید آن ها را در نزدیکی شومینه نیز قرار دهید.

منبع: پرشین وی


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.