فضای سیاسی دانشگاه و وضعیت تحصیلی دانشجویان دستخوش تصمیمات وزارت علوم است

۰۹اردیبهشت،

“مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد” گفت: تعطیلی زودهنگام دانشگاه‌ها مورد تایید هیچ تشکل و توده‌ دانشگاهی نیست؛ چرا که از یکسو حضور یکپارچه دانشجویان را در انتخابات کمرنگ کرده و از سوی دیگر به وضعیت تحصیلی دانشجویان لطمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند.

سعید گل‌صنم‌لو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام‌گذاری سال  تحت عنوان “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” از سوی “مقام معظم رهبری” اظهار داشت: تلاش گروه‌های مختلف کشور به ویژه دانشجویان در تحقق این پیام است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: انتخابات آتی در صورت حضور پرشور مردم و قشر دانشجو، می‌تواند در تحقق حماسه سیاسی در کشور موثر باشد.

این فعال دانشجویی با اشاره به نارضایتی دانشجویان مبنی بر تصمیم “وزارت علوم- تحقیقات و فناوری” در تعطیلی زودهنگام دانشگاه‌ها تصریح کرد: این تصمیم قطعا مورد تایید هیچ تشکل و توده‌ دانشگاهی نیست؛ چرا که از یکسو حضور یکپارچه دانشجویان را در انتخابات کمرنگ کرده و از سوی دیگر به وضعیت تحصیلی دانشجویان ضربات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند.

مسئول بسیج دانشگاه شاهد در پایان با بیان اینکه دانشجویان خواستار لغو تصمیم وزارت علوم- تحقیقات و فناوری مبنی بر تعطیلی زودهنگام دانشگاه می باشند، خاطرنشان کرد: اتخاذ چنین تصمیمات کارشناسی نشده‌ای از سوی این وزارتخات علوم تاثیرات منفی در انتخابات آتی و آفرینش حماسه سیاسی می‌گذارد و همین امر مورد اعتراض دانشگاهیان قرار گرفته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.