فضای سینما ملتهب است/ اکران “برف روی کاج ها” به زمان مناسب تری موکول می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

“برف روی کاج ها” به دلیل فضای غبار آلود و ملتهب سینما به زمان مناسب تری موکول می شود.

سید جمال ساداتیان، تهیه کننده فیلم سینمایی “برف روی کاج ها” در خصوص اکران این فیلم به خبرنگاران حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: به دلیل ایجاد فضای ملتهب از سوی حوزه هنری نسبت به فیلم سینمایی “برف روی کاج ها” تصمیم به اکران این فیلم در زمانی مناسب تر دارم.
وی افزود: در عرصه سینما تنها معاونت سینمایی را به رسمیت می شناسم و از تصمیمات گرفته شده حوزه هنری نسبت به اکران این فیلم سردرنمی آورم.
وی اظهار داشت: “برف روی کاج ها” روایت کننده قصه ای است که مخاطب با دیدن آن می تواند پندهایی را در خصوص زندگی روزمره خود بگیرد.
ساداتیان افزود: متأسفانه مسئولان مخالف تجربه مردم به واسطه فیلم های سینمایی هستند و آن را برای جامعه مضر می دانند.
ساداتیان در خصوص تولید فیلم های منفی در سینما، گفت: بخشی از فیلم ها شاید در ظاهر منفی به نظر برسند، اما با دقتی بیشتر می توان به پندها و نصایح آن هم پی برد.
وی در ادامه به فیلم های توقیف شده در سینما، عنوان کرد: فیلم هایی چون “به رنگ ارغوان”، “چهارشنبه سوری”، “مارمولک”، “آدم برف” و حتی فیلم های توقیف شده در لیست حوزه هنری سال ۹۱ از جمله فیلم هایی بودند که قبل از اکران علاوه بر ایجاد فضایی آلوده حرف و حدیث های بسیاری به آن ها نسبت داده شد که پس از نمایش آن در سینما در جهت صحت آن واکنشی دیده نشد.
تهیه کننده “برف روی کاج ها” افزود: متأسفانه تمامی این رفتارها در سینمای ما عادی است و تاکنون نسبت به آن ها هیچ برخوردی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود فضای غبارآلود در سینما قصد هیچ فعالیتی را در این عرصه ندارم./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.