فضای عمومی فراکسیون اصولگرایان مخالف اصلاحیه قانون انتخابات است

۰۷م آذر ،

عضو هیئت ریشه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فضای عمومی این فراکسیون مخالف اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: این فراکسیون مواضع خود را در این رابطه رسما اعلام خواهد کرد.

 حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری قانون بهتری تصویب نمی‌شود، گفت: این اصلاحیه از جهات مختلف با ۱۱ اصل قانون اساسی مغایرت دارد و به نوعی جمهوریت و اسلامیت نظام را خدشه دار می‌کند.

وی در ادامه افزود: این اصلاحیه در نظر دارد ماده ۳۵ قانون فعلی را اصلاح و شرایط رجل مذهبی و سیاسی،‌ مدیر و مدبر بودن و همچنین شرایط داوطلبان نامزدهای ریاست جمهوری را تشریح کند که با توجه به اینکه قانون اساسی این موارد را احصاء کرده ما نباید با قانون موضوعه به آن ورود پیدا کنیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فضای عمومی این فراکسیون در مخالفت با این اصلاحیه است، اظهار داشت: اعتقادم بر این است که با کلیات نیز مخالفت شود چرا که به نظر می‌رسد اگر به این اصلاحیه ورود پیدا کنیم مشکلاتی برای کشور به وجود آید.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: قطعا هیئت رئیسه فراکسیون برای جمع‌بندی نظرات روز یکشنبه هفته آتی نشستی برگزار خواهد کرد و  مواضع این  فراکسیون  رسما اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.