فضای احساسی در دانشگاه‌ها باید کنترل شود

۰۶خردادماه،

مسئول بسیج دانشگاه تهران، فضای احساسی در دانشگاه‌ها را به عنوان یک مانع در کشور برشمرد و بر کنترل آن تأکید کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، “محمدهادی سلیمی‌زاده” مسئول بسیج دانشگاه تهران در مصاحبه‌ای با رادیو گفتگو دربارهٔ نقش تشکل‌های دانشجویی در جامعه اظهار داشت:  تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها مشکلات کشور را رصد و جهت رفع آنها بعضی موارد را تبیین می‌کنند.

این فعال دانشجویی به وجود مشکلات در بدنه دانشجویی اشاره و تصریح کرد: جدایی جنبش دانشجویی از بدنه جامعه به عنوان مشکل در میان این قشر دانشگاهی مطرح و این در حالی است که دانشجویان باید منعکس‌کننده دیدگاه‌های اجتماعی باشند و فراجناحی عمل کنند.

سلیمی‌زاده افزود: فعالیت تشکل‌های دانشجویی در فضاهای رسانه‌ای و بیان دیدگاه‌های فرهیختگان به جامعه از جمله ویژگی‌های مثبت جنبش دانشجویی است.

وی دربارهٔ طرح شعارهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری گفت: کاندیداها بعضی شعارها را مطرح کرده‌اند که تشکل‌های دانشجویی می‌کوشند تا برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی آنان را ریشه‌یابی و با استفاده از فضای نخبگی اساتید در قالب مناظره و میزگرد برنامه‌های آنان را کارشناسی کنند.

سلیمی‌زاده ادامه داد: دانشجویان با انتشار یافتن نشریات دانشجویی، بخشی از رسالت اطلاع رسانی در جامعه را بر عهده دارند نیز منعکس کننده دیدگاه‌های مردمی در این نشریات می باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان داشت: اگر قشر دانشجو حساسیت خود را نسبت مسائل اجتماعی و سیاسی از دست بدهد، کشور دچار نوعی رکود خواهد شد.

سلیمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز حرکت‌های سیاسی در عرصه انتخابات از سوی کاندیداها، محیط دانشگاه در این شرایط مستعد شکل گرفتن یک حماسه سیاسی در کشور است که باید فضای احساسی در دانشگاه‌ها را به عنوان یک مانع در کشور کنترل کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.