فضای دانشگاه آزاد برای حضور نامزدهای ریاست‌جمهوری باز است

۰۵اردیبهشت،

خجسته در نشست هم‌اندیشی نمایندگان تشکل‌های اسلامی سیاسی:

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاداسلامی تاکید کرد: فضای این دانشگاه در چارچوب و قالب قوانین، مقررات و ضوابط بر روی نامزدهای تایید شده انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باز است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید و دانشجویی واحدهای دانشگاه‌ آزاداسلامی سراسر کشور  که در واحد تنکابن برگزار شد، از آمادگی فضای دانشگاه برای نامزدهای ریاست‌جمهوری دوره  یازدهم که به تایید شورای نگهبان رسیده‌اند، خبر داد و گفت: فضای دانشگاه آزاداسلامی در چارچوب قوانین و ضوابط بر روی نامزدها باز است.

خجسته با بیان اینکه تشکل‌های اساتید و دانشجویی وظیفه اصلی انتخابات را در دانشگاه‌ها بر عهده دارند، اظهار داشت: دانشگاه‌ها و به ویژه تشکل‌ها باید تمام توان خود را در این زمینه به کار گیرند و با آگاهی‌بخشی به دانشجویان و مردم حضور حداکثری آنها در انتخابات را فراهم کنند.

وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری در انتخابات گفت: در حماسه سیاسی امسال باید ضمن حضور پرشور در انتخابات خود را برای بعد از انتخابات هم آماده کنیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در ملت ایران ظرفیتی را دیده‌اند که امسال را به این نام مطرح کردند.

خجسته گفت: همه باید همچون بنیان‌های آهنین در یک صف بایستیم و حماسه ایجاد کنیم و در این حماسه سیاسی دشمن را شکست دهیم چرا که اوج شکست دشمن در حضور حداکثری ما در انتخابات است.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد در ادامه به اهمیت فرهنگ در دانشگاه و تاکید و نگاه ویژه رئیس دانشگاه آزاداسلامی به این موضوع اشاره کرد و افزود: اگر در مسائل فرهنگی به دنبال الگو هستیم، فاطمه زهرا(س) بهترین اسوه و الگو برای ماست که در جبروت تجلی دارد و در عالم عادی هبوط می‌کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در مسائل فرهنگی باید به دنبال الگوهایی باشیم که یک انسان کامل قرآنی است و ویژگی های یک انسان کامل تسلط به علم، عمل صالح و ایمان است که با استفاده از این ویژگی‌ها به دنبال انجام وظایف اصلی دانشگاه که تولید علم، انتقال علم و مباحث فرهنگی بوده هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ به جز قرآن، عترت، اندیشه های امام راحل و منویات رهبر انقلاب نیست، اظهار داشت: بدون ولایت تقوا معنا ندارد، جایگاه ولی‌فقیه هم در دل ماست و هم در مقررات و قوانین جایگاه خود را پیدا کرده است.

گفتنی است، چهارمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید و دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور امروز در واحد تنکابن در منطقه ۳ دانشگاه با حضور صمد مون‌بالله معاون فرهنگی، محمد خجسته معاون اداری و مالی، حجت‌الاسلام رستمی مدیرکل نظارت و ارزشیابی فرهنگی معاونت فرهنگی، مجتبی اکبری دبیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی، هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، نیکفرجام رئیس شورای شهر تنکابن، تقی پزشکی رئیس شورای شهرستان تنکابن ،روسا و مسئولان ادارات و ارگان‌های تنکابن، نمایندگان تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید و دانشجویی سراسر کشور، روسای واحدهای دانشگاهی و صالحی دبیر منطقه ۳ دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.