فضای دو برج اقدسیه متعلق به شهرداری است

۱۲ام بهمن ،

یکی ازخوانندگان به نام میثم نوشته بود:«شهرداری منطقه یک هرکاری دلش بخواهد انجام می دهدمثلا در بلوار اوشان قسمتی از زمین های متعلق به تعاونی مخابرات را که فضای بین دو برج می باشد و متعلق به تعاونی مخابرات است را غیر قانونی تصرف کرده و آنرا دیوارکشی کرده است. این در حالی است که درنقشه اصلی که به تایید شهرداری منطقه نیز رسیده آنجا فضای سبز و محوطه سازی مربوط به این دو برج بوده است. اما همانطور که گفتم شهرداری آنرا به طور غیر قانونی تصرف کرده و ما مالکین این دو برج دادمان به هیچ کجا نمی رسد لطفا شما به دادمان برسید. چرا که این چیزی جز مصداق بارز زمین خواری و تصرف اموال شخصی مردم نیست. لطفا این قضیه را هم پیگیری کنید .با تشکر جمعی از مالکین برج های اقدسیه»
مهندس داوودی، مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه یک در گفت و گو با خبرآنلاین دربارهٔ این مشکل مطرح شده گفت:« شهرداری هیچگاه اقدام به تصرف ملک بصورت غیر قانونی نمی کند.ملک اشاره شده از قدیم هم در تملک شهرداری بوده و سند دارد.»
وی افزود:« تملک املاک توسط شهرداری به سه طریق انجام می گیرد یک اینکه ملک درمالکیت شهرداری قرارداشته باشد. ازاین رو شهرداری حق دارد اقدام به حصار کشی اطراف زمین کند. مطمئن باشید تا زمانی که شهرداری سند نداشته باشد مالک شناخته نمی شود. این موارد همه زمانی مورد تایید است که سندی وجود داشته باشد. گاهی فردی زمینش رابه شهرداری می فروشد و مابه ازای آن تسهیلات از شهرداری می گیرد. همچنین ممکن است شهرداری درپی ارائه مجوز برای ساخت وساز۳۰ درصد زمین و آزاد سازی ۷۰ درصد برای فضای سبز زمینی را در تملک خود درآورده باشد.این موضوع هم طبق تعاریف وظوابط صورت می گیرد.درتمام این مواردسند مالکیت نیزوجود دارد. شهرداری به هیچ عنوان ملک دیگران را تصاحب کند.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.