فضای سبز منطقه ۱۶ با احداث ۲بوستان توسعه می یابد

ˈهومن نصیریˈ روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: با توجه به وسعت کم منطقه ۱۶ و تجمع خانه های مسکونی، ایجاد فضای سبز بیشتر در جهت حفظ محیط زیست و رفاه بیشتر برای شهروندان از ملزومات شهرداری در این منطقه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه اداره زیبا سازی و فضای سبز منطقه ۱۶ کوشیده تا فضای سبز این منطقه را توسعه و بهبود ببخشد، افزود: در این راستا احداث بوستان های ۱۲ فروردین و پاتوق محله زندگی در حال اجرا است.

نصیری در ادامه بیان داشت: بوستان پاتوق محله زندگی با ۸۰ درصد پیشرفت و همچنین فاز ۲بوستان ۱۲ فروردین با مساحتی بالغ بر ۴ هکتار و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام می باشد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۶، با اشاره به اینکه بوستان ۱۲ فروردین در ناحیه سه این منطقه قرار دارد، اضافه کرد: فاز ۳ این بوستان نیز با مساحت هفت هکتار معادل ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی پروژه ها تا اوائل مهرماه به بهره برداری کامل خواهند رسید تا شهروندان بتوانند از فضا و بستر فراهم آمده به خوبی استفاده کنند.

نصیری همچنین با بیان اینکه، زیبایی بصری شهر از وظایف مهم شهرداری ها محسوب می شود، گفت: اداره فضای سبز منطقه در آستانه بازگشایی مدارس نسبت به ترمیم المان های شهری، گاردریل ها و گل کاری تمام بوستان ها و مدارس این منطقه اقدام کرده است.

۷۰۳/۶۹۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.