فضای سینما به خودی و غیرخودی تبدیل نشود/ ˝رنج وسرمستی˝ درحال تدوین

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

محمد نشاط درگفت‌وگو با هنرآنلاین؛

محمد نشاط تهیه کننده سینمای ایران معتقد است که فضای سینما ایرن روزها به خودی و غیر خودی تبدیل شده است و باید هرچه زودتر این اختلافات کنار گذاشته شود.

محمد نشاط در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ انتصاب حجت الله ایوبی به عنوان رییس سازمان سینمایی گفت: من شخصیت ایشان را ازنزدیک نمی‌شناسم و هیچ شناختی نسبت به او ندارم اما معتقدم که مدیری که برای تصدی این پست در صحنه حاضر می گردد باید بحران های پیش رو سینمای ایران را مدیریت کند و همه را به یک چشم ببیند.

تهیه کننده فیلم “بی‌خداحافظی” ادامه داد: فضای این روزهای سینمای ایران به خودی و غیرخودی تبدیل شده است که همین امر سبب چند دستگی و اختلافات موجود میان سینماگران شده است. ریی سازمان سینمایی باید نگاهی بی طرف نسب به این جریان داشته باشد.

نشاط دربارهٔ فیلم “رنج و سرمستی” گفت: فیلم در مرحله تدوین است و تدوین این فیلم توسط کیانوش عیاری کارگرذتن سینمای ایران انجام می‌شود. بعد از تدوین فیلم مراحل فنی انجام خواهد شد و نحستین اکران این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

در “رنج و سرمستی” بازیگرانی چون “ماه چهره خلیلی”،‌ “شهرام پوراسد”، “مهدی صبایی”،‌ “هرمز سیرتی”، “احمد کاوری”، “حسین خانی بیگ” و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/۴۰۱۳۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.