فضای موسیقی در ۸ سال اخیر غمگین شده است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

فریدون آسرایی خواننده پاپ از افزایش فضای غمگین موسیقی در هشت سال اخیر خبر داد.

فریدون آسرایی خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با ممتاز نیوز، در خصوص فراوانی آثار غمگین موسیقی گفت: در موسیقی صحبت از عرضه و تقاضا است و در حال حاضر تقاضا برای آهنگهای غمگین و طرفداران این نوع موسیقی بیشتر است.

وی افزود: متاسفانه افزایش این نوع موسیقی نشان دهنده‌ی فضای غمگین جامعه بوده و خواننده نیز ترانه‌هایی را اجرا می‌کند که مورد توجه قرار گرفته و به دل مردم می‌نشیند.

آسرایی بیان کرد: فضای جدی‌تر حاکم بر کشورهای مذهبی نیز سبب رعایت بعضی مسائل شده است، البته ارشاد در مجوز دادن به آثار شاد سختگیری نمی‌کند زیرا شاهدیم کارهای ساخته شده در داخل کشور تفاوت چندانی با کارهای خارج از کشور ندارد و فقط موسیقی غیرمجازی که در آن از هر کلامی استفاده می‌شود مورد تایید قرار نمی‌گیرند.

وی عنوان کرد: در هشت سال اخیر فضای غمگین در موسیقی افزایش یافته است، البته می‌توان مسیر را به سمت کارهای شاد هدایت کرد و نباید از مسائل داخل کشور از جمله تحریمها و فشارهای وارد بر مردم غافل شد، گاهی خوب است به این مسائل بی‌توجهی کرده و آهنگیهایی را با مضامین شاد و خالی از دغدغه اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه سیاست بخش اعظمی از زندگی روزمره مردم را در برگرفته، در صورتی که در کشورهای دیگر اینگونه نیست ما باید زندگی استاندارد و معقولی با رفاه اجتماعی مناسب را برای مردمان فراهم کنیم تا مضمون آهنگهایی تولید شده نیز از غمگین به شاد تغییر کند.

منبع: بانی فیلم


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.