فضولی آمریکا در ادای احترام ظریف به مغنیه، موقوف!

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی مذاکرات کارشناسی توافق‌نامه ژنو با حضور اعضای تیم مذاکره کننده در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز ، منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بررسی مصوبات مذاکرات کارشناسی ایران و نمایندگان ۵+۱ در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هفته بعد روزهای دوشنبه و سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی مسائل روز کشور جلسه خواهند داشت که به طور حتم بررسی مصوبات نشست های کارشناسی بین ایران و کشورهای عضو ۱+۵ در دستور کار این جلسات خواهد گرفت.

وی افزود: تلاش می کنیم تا با دعوت از آقای ظریف و مذاکره کنندگان ایران و پنج به علاوه بتوانیم، بررسی خوبی را در این رابطه داشته باشیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با انتشار عمومی متن مذاکرات ایران و پنج به علاوه یک ادامه داد: خوب است که دستگاه دیپلماسی در این رابطه موضع بازتری داشته باشد و اطلاعات را آزادانه در اختیار مردم بگذارد.

حقیقت پور گفت: البته ما به مذاکره کنندگان خود اطمینان داریم و آنان جزو بچه های انقلاب می دانیم.

وی با اشاره به محکومیت دیدار ظریف از مزار عماد مغنیه گفت: باید گفت که فضولی آمریکا در چنین مواردی موقوف، عماد مغنیه در قلب تک تک ایرانیان است و آمریکایی‌ها حق دخالت در چنین مواردی را ندارند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.