فعالیت‌های حزب منحله مشارکت در کمسیون ماده ۱۰ احزاب پیگیری می‌شود

۱۵م آذر ،

پورموسوی در واکنش به بیانیه حزب منحله مشارکت؛

مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: به طورحتم موضوع فعالیت‌های حزب منحله مشارکت در جلسه بعدی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب پیگیری خواهد شد.

محمدعلی‌پورموسوی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ موضوعات مطرح شده در جلسه هفتگی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: در این جلسه فعالیت‌های برخی از تشکل‌های سیاسی مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این جلسه پرونده ۱۷ تشکل صنفی در راستای تمدید پروانه، اصلاح اساسنامه و تاسیس مورد تایید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب قرار گرفت.

پورموسوی با اشاره به بیانیه اخیر حزب منحله مشارکت تصریح کرد: بعضی از این جریانات ورشکسته سیاسی برای عبور از گرداب تاریخی در حال دست و پا زدن می باشند تا از صحنه سیاسی حذف نشوند لذا به راه‌های نادرست و غیر صحیح متوسل می‌شوند غافل از اینکه راههای روشن و صحیحی هم وجود دارد.

مدیر کل سیاسی وزرات کشور خاطرنشان کرد: به طورحتم موضوع فعالیت‌های این حزب منحله شده در جلسه بعدی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است حزب منحله مشارکت که در زمره احزاب رادیکال اصلاح‌طلب به شمار می‌رفت، پس از روی کار آمدن سیدمحمد خاتمی به عنوان رئیس دولت اصلاحات، توسط محمدرضا خاتمی برادر رئیس جمهور وقت راه‌اندازی شد و در چند روز اخیر در بیانیه‌ای که به مناسبت سالگرد تأسیس خود منتشر کرده است، تصریح کرده که بعضی به‌دنبال “علم کردن اصلاح‌طلبان بدلی” می باشند و تأکید هم کرده که “مردم به خوبی می‌دانند ‌مواضع اصلاح‌طلبی را از چه کسانی باید بشنوند و پی‌جویی کنند”.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.