فعالیت تشکل‌های دانشجویی در زمان جاسبی کاملا هدفدار بود

۱۳م دیماه ،

دبیر کل سازمان اسلامی دانشجویان ایران گفت: در زمان مدیریت جاسبی، فعالیت تشکل‌ها در اختیار حزب خاص و به صورت اسمی و کاملا هدف‌دار بود در حالی که اکنون هزینه‌های بیت‌المال را برای رسیدن به اهداف سیاسی خود در اختیار عده خاصی قرار نمی‌دهند.

حامد دلفاردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در ارتباط با فعالیت انتخاباتی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار داشت: تمامی دانشجویان و تشکل‌ها برای فعالیت‌های سیاسی باید در چارچوب و قوانین مشخص شده عمل کنند.

وی با اشاره به وجود هئیت نظارت برای فعالیت تشکل‌های سیاسی- اسلامی در دانشگاه آزاد گفت: نماینده رهبری، رئیس دانشگاه و نماینده تشکل‌های دانشجویی نقش حمایتی و تسهیلی برای فعالیت دانشجویان دارند و به هیچ وجه عملکرد تشکل‌ها را با محدودیت مواجه نمی‌کنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: در قبل خیلی از دانشجویان به دلیل اختلاف سلیقه، نتوانستند به عضویت تشکل‌های دانشجویی درآیند ولی اکنون تا حدودی این مشکل برطرف شده و تشکل‌ها با خط فکری متفاوت و مستقل در حال فعالیت داخل دانشگاه می باشند.

دبیر کل سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) تصریح کرد: ریاست جدید دانشگاه آزاد قصد ورود به انتخابات را با بدنه مدیریتی کنونی ندارد ولی باید توجه داشت که تشکل‌ها خواه ناخواه وارد فضای سیاسی جامعه می‌شوند و در این راستا مسئولان باید کنترل فضای دانشگاه  را در اختیار خود داشته باشند.

وی با تاکید بر تاثیرات مثبت آیین‌نامه جدید دانشگاه آزاد مبنی بر فعالیت آزادانه و قانونی تشکل‌های دانشجویی گفت: در زمان مدیریت جاسبی، فعالیت تشکل‌ها در اختیار حزب خاص و به صورت اسمی و کاملا هدف‌دار بود در حالی که اکنون هزینه‌های بیت‌المال را برای رسیدن به اهداف سیاسی خود در اختیار عده خاصی قرار نمی‌دهند.

دبیر کل سازمان اسلامی دانشجویان ایران در پایان خاطر نشان کرد: امکانات دانشگاه آزاد نباید در اختیار حزب و فرد خاصی قرار بگیرد بلکه فعالیت‌هایی که در اختیار تشکل‌ها قرار می‌گیرد باید در راستای آرمان‌های انقلاب باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.