فعالیت دستگاه ها در دولت اخیر دو برابر شده است

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت – ۰۵:۳۱:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در طول ۷ سال خدمتگزاری دولت نهم و دهم تمام دستگاه ها به اندازه ۱۴ سال قبل فعالیت کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، عبدالرضا ساور در حاشیه نمایشگاه جشنواره خدمت ویژه یکصدمین سفر هیات دولت اظهار داشت: دولت عدالت محور و مردمی با جهش دو برابری نسبت به دولت های قبل به امور و مشکلات رسیدگی می کند.
وی افزود: دولت نهم و دهم با وجود تمام تحریم ها توانست جهش علمی و تکنولوژی خود را شکوفا و به عرصه نمایش بگذارد.
ساور با اشاره به زیرساخت ها و پرورش نیروی انسانی در سال های اخیر اذعان داشت: فعالیت های این دولت قابل مقایسه با هیچ دولتی قبل و بعد از انقلاب نیست.
وی با اشاره به ساخت و تجهیز سه هزار و سیصد ورزشگاه در شهرستان و روستاهای کشور گفت: ۱۷ میلیون نفر ورزشکار شهری و روستایی در رشته های مختلف در سطح کشور فعالیت می کنند که بیش از ۱۵ هزار مدال در سطح جهانی را به ارمغان آورده اند.
ساور همچنین از اعزام داوران و مربیان با تجربه به روستاها خبر داد و افزود: علاوه بر رسیدگی به ورزش روستاها، در زمینه اشتغال و پشتیبانی از جوانان روستایی نیز اقدامات چشم گیری صورت پذیرفته است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از آنجا که امر مربوط به جوانان فراگیر است ما به کمک تمام دستگاه های دولت احتیاج داریم تا ساماندهی این قشر ملت را سریعتر و با کمیت و کیفیت بالاتری انجام دهیم.
وی در مورد ورزش بانوان اظهار داشت: در ۷ ساله اخیر زیرساخت های مناسبی از جمله سالن های سرپوشیده ویژه بانوان فراهم و در هر شهرستان و روستای بالای ۲ هزار نفر حداقل دو سالن سرپوشیده برای بانوان ساخته شده که ۹۰ درصد آن به بهره برداری رسیده است.
ساور ورزش های مادر از جمله ژیمناستیک، شنا، تیراندازی و دومیدانی را بعنوان پیشرفته ترین ورزش های کشور نام برد و گفت: تمام فعالیت های دولت نهم و دهم بنیانی و با چشم انداز ۵۰ ساله صورت پذیرفته است.
وی همچنین در بازدید از میز خدمت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار داشت: مردم در ادارات دولتی با مراجعه به میز خدمت تکلیف خود را می‌دانند و متوجه می‌شوند تقاضای آنها انجام خواهد شد یا نه، با این میز خدمت انتظار می‌رود، کار مردم در کمترین زمان انجام شود.
وی تاکید کرد: برای آسان شدن ارایه خدمات دولتی به مردم و عدم نیاز به مراجعه حضوری از طریق  الکترونیکی کردن بسیاری از خدمات دولتی به مردم و نیز واگذاری اختیارات به استانداران و استان‌ها، شهرستان‌ها و پیشخوان‌های الکترونیکی روستایی و شهری این ایده توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس ‌جمهور دنبال می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۴۱۷۳۱۱۹۱۸۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.