فعالیت در تلویزیون را به سینما ترجیح می دهم/ ادامه تصویربرداری ˝یادداشت های یک زن خانه دار˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مسعود کرامتی در گفت و گو با هنرآنلاین/

مسعود کرامتی این روزها مشغول تصویربرداری مجموعه تلویزیونی ˝یادداشت های یک زن خانه دار˝ است. او می گوید فعالیت در تلویزیون را به سینما ترجیح می دهد.

مسعود کرامتی کارگران سینما و تلویزیون دربارهٔ وضعیت کار، در گفت و گو با هنرآنلاین عنوان کرد:

کسانی که مدیریت فرهنگی را در تلویزیون و یا سینما بر عهده دارند، کار را برای عده ای از کارگردان ها سخت کرده اند. البته طرز تفکر و دیدگاه مدیران به گونه ای است که تقریبا در همه جا یکسان و قابل دیدن است، چرا که سلیقه های شخصی سبب یک سری از مشکلات برای بعضی از کارگردان های تلویزیون می گردد.

این کارگردان سینما دربارهٔ سبب کم کاری اش در سینما بیان کرد: شیوه کار در سینما سخت شده و ترجیح می دهم با تلویزیون همکاری کنم. امیدوارم شرایط خوبی برای کار در سینما ایجاد شود.

کارگردان فیلم « گنجشکک اشی مشی» در ادامه گفت: مدتی است که مشغول تصویربرداری مجموعه ای به نام «یادداشت های یک زن خانه دار» هستم؛ این مجموعه سرگذشت یک خانم وبلاگ نویس را روایت می کند که پیغام های پست او در وبلاگ اش مورد توجه هر داستان است.

کرامتی دربارهٔ پخش این مجموعه عنوان کرد: این مجموعه به شکل اپیزودیک به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه ساخته می گردد که برای هیچ مناسبت خاصی در نظر گرفته نشده و با پایان تصویربرداری و مونتاژ برای پخش آماده خواهد شد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: شیوا نویسنده وبلاگی بنام یادداشت های یک زن خانه دار است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته های او نظر می دهند در میان میگذارد.

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» توسط گروهی از نویسندگان که سرپرست آنها علیرضا کاظمی‌پور است نگارش شده است.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.