فعالیت دوباره سایت مسکن مهر

سامانه اینترنتی ثبت نام و واگذاری مسکن مهر که از روز گذشته از دسترس خارج شده بود ، از امروز به کار خود دوباره ادامه داد.

به نقل از ظهور ۱۲، سامانه اینترنتی ثبت نام و واگذاری مسکن مهر با آدرس اینترنتی www.maskanmehr.net  که برای ثبت نام متقاضیان مسکن مهر و پیگیری وضعبت ثبت نام از جمله دسترسی به اطلاعات ثبت نام کنندگان و مبالغ واریزی به حساب‌ها طراحی شده، که از روز گذشته (پنج شنبه) از دسترس خارج شده بود ، هم اکنون فعالیت خود را از سر گرفته است.

در این سایت که از سوی وزارت راه و شهرسازی طراحی شده است، ثبت نام شدگان مسکن مهر با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، امکان دسترسی به کلیه اطلاعات شخصی خود از جمله جزئیات اقساط واریزی به حساب خود در طرح مسکن مهر را دارند.

tags

,www.maskanmehr.net, آدرس سایت مسکن مهر, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خانه, اخبار دولت, اخبار روز, اخبار روز ایران, تحلیل های اقتصادی, ثبت نام شهر در سایت مسکن مهر, خانه های ارزان, خبر اقتصادی, خبر جدید, خبرهای اقتصادی, خبرهای روز, خبرهای مهم, درباره مسکن مهر, درمورد مسکن مهر, دریافت مسکن مهر, زمان دریافت مسکن مهر, سایت refahi.ir, سایت مسکن مهر, شرایط ازدواج دانشجویی, قیمت مسکن, مسکن مهر, هک سایت مسکن مهر, وزیر مسکن و شهرسازی

تاریخ ۲۳ تیر      

تعداد بازدید ۹      

موضوعاتاخبار اقتصادی,اخبار روز ایران و جهان,اخبار گوناگون

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.