فعالیت رستورانها از افطار تا سحر/ تشدید کنترل مرزهای غربی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم گفت: ساعت کار رستورانها و اغذیه فروشان از افطار تا سحر است. طبیعتا فعالیت هتلها و مهمانپذیرهایی که در راهها هستند، محدودیت ساعتی ندارند اما باید ارایه خدمات آنان در دید عموم نباشد.

وی تصریح کرد: آن دسته از اصناف که در منظرعام فعالیت می کنند که در واقع رستورانها و اماکن غذا خوری هستند، ساعت فعالیتشان از افطار تا سحر است.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: فعالیت آن دسته از اصنافی که محل فروش مواد غذایی هستند نیز محدودیت زمانی ندارد اما باید از مصرف مواد غذایی در محل فروش، جلوگیری کنند.

سردار مقدم در خصوص مبارزه با مواد مخدر صنعتی گفت: آمارها از افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی حکایت دارد، البته با مجازاتهای سنگینی که دستگاه قضایی براساس قانون جدید اجرا کرده است شاهد افت فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی هستیم. امیدواریم با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر و روند اجرای قانون، بتوانیم تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را بطور کلی مهار کنیم البته توانسته ایم بخش عمده ای از قاچاق این ماده مخدر به کشورهای دیگر را، به کنترل درآوریم.

احمدی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: در سه ماهه آینده، تشدید اقدامات کنترلی در بخشی از مرزهای زمینی به سمت غرب ایران را در دستور کار داریم تا بتوانیم از ورود پیش سازها و خروج مواد مخدر جلوگیری کنیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.