فعالیت شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی

بینا- شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی طی مراسمی در ارومیه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش معاون اداری مالی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این‌ آیین به باشگاه خبرنگاران گفت: فراگیر شدن صنعت بیمه در گرو هماهنگی شرکت‌های بیمه در زمینه‌های گوناگون است و شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی با هدف ایجاد تعامل بیشتر در بین شرکت‌های بیمه راه‌اندازی شده است.
اسماعیل مهدوی‌نیا با بیان اینکه وظیفه اصلی این شورا ایجاد هماهنگی بیشتر بین شرکت‌های بیمه و ایجاد مسیرهای جدیدی است که صنعت بیمه را به اهداف خود نزدیک کند، افزود: در امر آموزش، تبلیغات، امور رسانه‌ها و فعالیت‌های نظیر آن در استان‌ها استراتژی مشخصی وجود نداشت و این شورا قصد دارد با ایجاد هماهنگی این وضعیت را ساماندهی کند.
به گفته وی شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی با شناسایی قابلیت‌های موجود و خلق ظرفیت‌های جدید در مسیر رفع چالش‌ها و مشکلات صنعت بیمه حرکت می‌کند.
مدیرکل پیشگیری و ایمنی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: هدف اصلی صنعت بیمه کاهش خسارات و صدمات است.
حسن غفاری با بیان اینکه پرداخت خسارت مأموریت فرعی صنعت بیمه محسوب می‌شود، افزود: ما امروز در مسیری گام برمی‌داریم تا با اقدامات پیشگیرانه، فضای ایمن‌تری را در کشور فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه و ایمن‌سازی دو رکن اصلی مأموریت صنعت بیمه است و آنچه تاکنون در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها و ارائه خدمات درمانی و همچنین حضور مؤثر پلیس در جاده‌های کشور صورت گرفته لازم بوده اما کافی نیست و این روند باید با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.
رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی آذربایجان غربی نیز گفت: این شورا برای اجرای سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضروری است.
محمد اسماعیلی افزود: ترکیب اعضای شورا به گونه‌ای است که در آن تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان اصلی صنعت بیمه در تمام استان‌ها حضور دارند و علاوه بر این اعضای شورا از نظرات و مشاوره‌های کارشناسی نخبگان و صاحب‌نظران استان نیز بهره خواهند برد.
وی اضافه کرد: موازی‌کاری آفت جدی توسعه صنعت بیمه است.
به گفته اسماعیلی با رهنمودهای دلسوزان و پیشکسوتان صنعت بیمه و با حمایت جدی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شورای هماهنگی استان‌های صنعت بیمه در راستای تقویت زیرساخت‌ها و توسعه فرهنگ بیمه فعالیت خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی آذربایجان غربی با حضور معاونان رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد و این شورا فعالیت خود را به صورت رسمی در استان آغاز کرد.
محمد اسماعیلی مدیر بیمه ایران آذربایجان غربی در آیینی که در سالن اجتماعات بیمه ایران و با حضور معاون اداری مالی و مدیرکل پیشگیری و ایمنی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد به عنوان رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی این استان معرفی شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.